کد خبر : 1848260 | 23 مهر 1401 ساعت 11:49 | 28.4K بازدید | 14 دیدگاه

چه چیزی بردیف را از این رو به آن رو کرد؟

عکس‌های کمیاب از سرمربی تراکتور در کنار زمین

سرمربی تراکتور در بازی مقابل نفت MIS برخلاف عادت همیشگی خود، کنار زمین یک مربی آرام و متفکر نبود.

عکس‌های کمیاب از سرمربی تراکتور در کنار زمین

به گزارش "ورزش سه"، در پایان بازی شب گذشته که با پیروزی سه بر دو شاگردان بردیف همراه بود، این مربی شباهت زیادی به مربی تیم برنده نداشت. او با چهره‌ای درهم وارد نشست خبری بعد از بازی شد و بی‌حوصله و سریع صحبت‌های خود را انجام داد. بخش قابل توجهی از صبحت های سرمربی تراکتور به انتقاد از شاگردانش اختصاص داشت که وظایف خود را در زمین به درستی انجام نداده بودند.

تراکتور بازی با نفت MIS را با گل زودهنگام (دقیقه دو) عباس‌زاده شروع کرد ولی در نیمه دوم دو گل خورد تا در آستانه باختن نیمه مربیان قرار بگیرد. بردیف که به هیچ عنوان دوست نداشت، این اتفاق برای تیمش در خانه و مقابل یک حریف قعرجدولی رخ بدهد، عادت همیشگی خود را کنار گذشته و لب خط، چهره‌ای متفاوت از خود به نمایش گذاشت.

1753293

چهره آرام و تسبیح به دست، حالت ثابت صورت چه در حین گل خوردن و چه در حین گل زدن. این ها ویژگی های تغییرناپذیر قربان بردیف در این هشت هفته بودند؛ ویژگی هایی که کار عکاسان را هم سخت کرده بود چرا که هر چه می گرفتند، شبیه همان قبلی ها بود. او اما در شرایطی که تیمش بعد از سه برد متوالی، هفته گذشته به مس باخته بود، دوست نداشت نیمه مربیان را در خانه به مهاجری واگذار کرده و از جمع مدعیان دورتر شود.

سرمربی روس-ترکمن تراکتور در دقایقی از بازی که شاگردانش حسابی او را عصبانی کرده بودند، با فریادها و جنب‌وجوش بالای خود، سعی در تهییج آنها داشت تا به خود آمده و برای کسب سه امتیازی تلاش کنند که با گل دقیقه 90 عباس‌زاده به آن دست یافتند. تراکتور این دیدار را یک بر صفر پیش افتاد، سپس دو بر یک عقب افتاد و در نهایت، کام‌بک حریف را با کام‌بک جواب داده و سه بر دو برنده شد.

1753294
1753295

دیدگاه‌ها