کد خبر : 1848261 | 23 مهر 1401 ساعت 11:55 | 16.2K بازدید | 43 دیدگاه

لاپورتا: رئال را می‌بریم و مشکلات حل می‌شود

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، با حمایت از ژاوی مدعی شد که پیروزی برابر رئال مادرید به این تیم کمک خواهد کرد.

لاپورتا: رئال را می‌بریم و مشکلات حل می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. 
بارسا از ابتدای فصل تا به حال نمایش خوبی را در لالیگا ارائه کرده است و در حال حاضر به لطف تفاضل گل بهتر بالاتر از رئال مادرید در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد اما شرایط این تیم در لیگ قهرمانان چندان خوب نیست. 
آنها در سومین دیدار از مرحله گروهی برابر اینتر شکست خورده بودند و نتوانستند انتقام این شکست را در نوکمپ بگیرند و به تساوی 3-3 رضایت دادند تا کار صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برای آنها بسیار دشوار شود. 

1752810
این تیم حالا با آزمایش دشوار دیگری در بازی روز یکشنبه برابر رقیب قدیمی‌اش روبروست و لاپورتا امیدوار است که پیروزی در این بازی بتواند به بهبود شرایط روحی این تیم در اروپا هم کمک کند. او همچنین حمایت کاملش از ژاوی هرناندز را نیز ابراز کرد.
رییس باشگاه بارسلونا در این‌باره به بارسا تی وی گفت:«من همیشه پس از بازی‌ها با ژاوی در دفترش صحبت می‌کنم. من ناراحتی او را دیده‌ام اما ژاوی همیشه ویژگی بسیار خوبی دارد. وقتی ما در شرایط سختی هستیم، او همیشه جنبه‌های مثبت را می‌بیند. من اعتماد کاملی به او دارم. پیروزی در بازی روز یکشنبه کمک زیادی به حل مشکلات تیم خواهد کرد.»

 

دیدگاه‌ها