کد خبر : 1848272 | 23 مهر 1401 ساعت 12:33 | 9.5K بازدید | 9 دیدگاه

حداقل حق ما یک امتیاز بود؛

جعفری: داور با مصلحت‌اندیشی امیری را اخراج نکرد

مدافع مس رفسنجان می‌گوید وحید امیری، در صحنه برخورد با او باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد.

جعفری: داور با مصلحت‌اندیشی امیری را اخراج نکرد

به گزارش ورزش سه، حسن جعفری مدافع راست تیم مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم برابر پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: ما عملکرد خوبی در این بازی داشتیم اما متاسفانه روی یک‌ اتفاق و یک ضربه پنالتی گل خوردیم. بازی برابر پرسپولیس همیشه سخت است ولی ما اواخر بازی می‌توانستیم به گل برسیم که متاسفانه قسمت نبود.

او ادامه داد: در فوتبال گاهی همه کار می‌کنی که ببری اما می‌بازی و گاهی هم باید ببازی اما می‌بری ولی ما از خودمان انتظار داشتیم حداقل یک امتیاز را بگیریم؛ با توجه به روند بازی هم باید این اتفاق می‌افتاد. فکر می‌کنم عادلانه‌ترین نتیجه برای این بازی تساوی بود.

جعفری درباره صحنه برخوردش با وحید امیری و قضاوت کوپال ناظمی در این مسابقه بیان کرد: من دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم چون داوران هم انسان هستند و امکان دارد اشتباه کنند. من همیشه با دید مثبت نگاه می‌کنم اما در آن صحنه من در ابتدا پس از برخورد درد داشتم و متوجه نشدم و زمانی که به خودم آمدم دیدم که داور خطا را برعکس اعلام کرد.

بازیکن مس تصریح کرد: حتی اگر من هم اول خطا کرده بودم، باز هم حرکت وحید امیری کارت داشت و در صورتی که داور کارت زرد می‌داد، امیری اخراج می‌شد اما متاسفانه داوران گاهی مصلحت‌اندیشی می‌کنند. این مسائل روی ریتم و اعصاب و روان تیم تاثیر می‌گذارد.

او در خصوص تاثیر اشتباهات داوری روی عملکرد تیم گفت: بعضی مواقع با دو پرچم یا دو اوت اشتباه تیم عصبانی می‌شود؛ قرار نیست که داور همیشه اشتباه تاثیرگذار داشته باشد و گاهی هم اشتباهات کوچک در جریان بازی تمرکز تیم را به هم می‌زند و در این بازی هم همین اتفاقات افتاد. پرسپولیس می‌توانست از دقیقه ۳۵ ده نفره بشود و مسلما با این شرایط حتی ما می‌توانستیم برنده بازی بشویم.

جعفری با اشاره به اشتباهاتی که در‌ بازی‌های گذشته مس از سوی داوران رخ داده است عنوان کرد: تا زمانی که VAR نباشد، همه اعتراض دارند اما اگر در مسابقات لیگ برتر هم از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده شود، نه تیمی اعتراض می‌کند و نه داورها بهانه‌ای دارند. اگر می‌خواهیم حق به حق‌دار برسد و فوتبال پیشرفت کند، باید هر چه سریع‌تر این امکانات مهیا شود که تیم‌ها از داوری متضرر نشوند. شما در بحث تاکتیکی و فردی همه کار می‌کنی اما یکباره داور به راحتی با یک اشتباه نتیجه بازی را تغییر می‌دهد.

1753310

مدافع مس در پاسخ به اینکه این تیم در فصل جاری چه چشم‌اندازی دارد گفت: مس از زمانی که به لیگ برتر صعود کرده، سال به سال دنبال ارتقا و پیشرفت بوده است و امسال هم همینطور است. ما سال قبل ششم شدیم و امسال باید رتبه‌های بهتری به دست بیاوریم و برای همین هدف هم تلاش می‌کنیم اما به هر حال فوتبال است و امسال هم اکثر تیم‌ها خوب هستند و قابل پیش‌بینی نیست. به هر حال ما همه تلاش خودمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و باقی مسائل دست خداست.

جعفری در واکنش به این سوال که آیا از عملکرد خودش تا پایان هفته نهم لیگ بیست و دوم رضایت داشته است گفت: توقع من از خودم بیشتر است، تا اینجا رضایت کافی نداشته‌ام و دوست دارم خیلی بهتر باشم. الان هفته نهم تمام شده و بعد از دو هفته، لیگ دو ماه تعطیل می‌شود و ادامه مسابقات مثل یک فصل جدید خواهد بود. باید هم از نظر تیمی و هم فردی تلاش کنم تا خودم را از لحاظ عملکرد، بدنی و ... بهتر کنم و به شرایط مدنظر خودم برسم.

او در پایان درباره دیدار هفته آینده مس برابر نفت مسجدسلیمان بیان کرد: نفت مسجدسلیمان تیم و مربی خیلی خوبی دارد؛ آقای مهاجری مربی خود من بوده و از نظر فنی فوق‌العاده است. این تیم در هفته‌های اخیر امتیازات خوبی نگرفته و همین مسئله کار را برای ما سخت می‌کند. امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را بگیریم.

دیدگاه‌ها