کد خبر : 1848276 | 23 مهر 1401 ساعت 12:40 | 24.1K بازدید | 2 دیدگاه

به بازیکن من دست نزن!

درگیری دو سرمربی نامدار پیش چشم قدوس

پیروزی یاران سامان قدوس برابر برایتون خالی از حاشیه نبود و کم مانده بود درگیری سرمربیان دو تیم به جاهای بسیار باریک کشیده شود.

درگیری دو سرمربی نامدار پیش چشم قدوس

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته، تیم فوتبال برنتفورد در حضور سه دقیقه‌ای سامان قدوس موفق شد برایتون را که بعد از رفتن گراهام پاتر به چلسی نیمکتش را به دی‌زربی سپرده شکست داده و در رده هشتم جدول جای بگیرد.
قرمزسفید پوشان در این بازی با دو گل ایوان تونی در دقیقه 27 و 64 این پیروزی ارزشمند را به دست آوردند. اما نکته ویژه این مسابقه، درگیری عجیب و غریب توماس فرانک، مربی دانمارکی برنتفورد با دی‌زربی، مربی ایتالیایی برایتون بود.
ماجرا از این قرار است که در صحنه‌ای معمولی در میانه میدان بعد از بیرون رفتن توپ، توماس فرانک سرمربی برنتفورد و جول ولتمان بازیکن برایتون، هر دو معتقد بودند که توپ به سود آنها به بیرون رفته و برای همین موضوع لحظه‌ای بر سر برداشتن توپ دچار چالش شدند.

1753320
1753325

1753327
1753322

این صحنه اصلا به مذاق روبرتو دی‌زربی، سرمربی جدید برایتون خوش نیامد و مربی ایتالیایی که نشان داده به طور کلی با گراهام پاتر از حیث خلق‌وخو متفاوت است، به سمت توماس فرانک حمله کرد. دو سرمربی برای ثانیه‌هایی به شدت سر یکدیگر فریاد می‌زدند تا اینکه بازیکنان دو تیم بعد از تلاش‌های زیاد موفق به آرام کردن آنها شدند. در ادامه سالزبری میشایل، داور مسابقه بین آنها را گرفت و با یک کارت زرد هر دو سرمربی را جریمه کرد تا ماجرا با دست دادن دو سرمربی به یکدیگر به پایان برسد.

1753326
1753323

1753328
1753321

در پایان بازی دی‌زربی که به نظر آرام شده بود، در خصوص این درگیری گفت:"هیچ مشکلی وجود ندارد. اینکه مربی حریف بازیکن من را لمس می کند یا زمانی که مربی دیگر با بازیکن من صحبت می‌کند دوست ندارم، زیرا من هرگز با بازیکنان تیم مقابل صحبت نمی‌کنم، اما در مجموع مشکل خاصی نیست و تمام شده است."
او پیش از این سرمربی شاختار دونتسک اکراین بود و بعد از جنگ این کشور با روسیه برای مدت زیادی در اکراین ماند تا از خروج تمام بازیکنان و اعضای تیم از این کشور خاطرجمع شود. این مربی از نظر شخصیتی کاملا با گراهام پاتر متفاوت است به طوری که تروسارد، بازیکن برایتون در مورد او می‌گوید فریادهای او نشانه عشقش به فوتبال است.

1753324
البته در پایان بازی توماس فرانک با ولتمان، بازیکن هلندی برایتون خوش‌وبش کرد تا همه چیز پایان یابد.

دیدگاه‌ها