کد خبر : 1848279 | 23 مهر 1401 ساعت 12:57 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

امیر غفور و اصفهان دوباره به هم رسیدند!

امیر غفور در این فصل برای شهداب یزد توپ می‌زند و فردا این تیم با گیتی پسند اصفهان رقابت خواهد کرد.

امیر غفور و اصفهان دوباره به هم رسیدند!

گزارش "ورزش سه"، سپاهان در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر والیبال با ترکیبی پرستاره و بازیکنانی مثل امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی و مهدی مرندی پا به مسابقات گذاشت اما در کسب عنوان قهرمانی ناکام ماند. این باشگاه اصفهانی اما در این فصل سیاست متفاوتی را اتخاذ کرده و با ترکیبی متفاوت پا به رقابت ها گذاشته است.

در حقیقت دیگر خبری از ستاره های نام آشنا در ترکیب سپاهان نیست و این تیم در لیگ برتر حضور ندارد. بر این اساس باشگاه اصفهانی در فصل پیش رو در لیگ دست اول حضور پیدا کرده است.

1753329

قابل پیش‌بینی بود که بعد از این تصمیم باشگاه سپاهان، ستاره های این تیم نیز برای فصل جدید لیگ برتر به تیم های دیگر کوچ کنند. این اتفاق هم رخ داد و یکی از این بازیکنان هم امیر غفور بود. ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران، این فصل برای مدافع عنوان قهرمانی یعنی شهداب توپ می زند.

شهداب شروع ناامیدکننده‌ای را در لیگ برتر والیبال داشت و در دو هفته ابتدایی دو شکست را متحمل شد. با این حال مدافع عنوان قهرمانی موفق شد بر شهرداری گنبد غلبه کرده و اولین پیروزی خود در فصل جدید را کسب کند. حالا شهداب در حالی فردا به مصاف گیتی پسند می رود که امیر غفور با انگیزه‌های متفاوتی در اصفهان حاضر خواهد شد و این بار به دنبال پیروزی با لباس تیم یزدی در اصفهان است.

1753330

دیدگاه‌ها