کد خبر : 1848283 | 23 مهر 1401 ساعت 13:29 | 9.3K بازدید | 7 دیدگاه

عجیب‌ترین نتیجه هفته در سیرجان؛

غفلتی که از شاگردان قلعه‌نویی انتظار نمی‌‎رفت!

شکست گل‌گهر مقابل نساجی مازندران عجیب‌ترین و غیرقابل پیش‌بینی‌ترین نتیجه هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر بود.

غفلتی که از شاگردان قلعه‌نویی انتظار نمی‌‎رفت!

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر که تلاقی استقلال و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی به همراه پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان سبب از دست رفتن امتیازات حساسی برای تیم‌های مدعی شد و شاگردان امیر قلعه‌‎نویی از همین غفلت برای رسیدن به  صدر جدول استفاده کردند، در هفته نهم مدعیان فرصت طلب ظاهر شدند. استقلال در اصفهان با یک گل ذوب‌آهن را شکست داد و یک روز قبل‌تر هم در آبادان سپاهان موفق به شکست صنعت نفت شد. در تهران هم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم منسجم مس رفسنجان با یک پنالتی برنده مسابقه لقب گرفت تا فولاد به همراه گل‌گهر تنها مدعیان هفته باشند که ناکام می‌شوند.

1753340


فولاد در ورزشگاه فولاد آره‌نا مقابل شاگردان مجتبی حسینی متوقف شد و در گل‌گهر سیرجان هم عجیب‌ترین نتیجه هفته با شکست یک برصفر شاگردان امیر قلعه‌نویی مقابل نساجی مازندران رقم خورد.
گل‌گهر تا پیش از این مسابقه 4 پیروزی، 3 مساوی و یک شکست را تجربه  کرده بود و در بازی هفته نهم دومین باخت فصل  را هم تجربه کرد؛ نتیجه‌ای که سبب شد آنها صدر جدول را به تیم فوتبال پرسپولیس بدهند و نتایج سایر رقبا آبی‌پوشان سیرجانی را با ماندن در امتیاز 15 به رتبه چهارم فرستاد.

1753342


این  البته مسابقه‌ای بود که پیش از سوت آغاز بازی بسیاری  از کارشناسان پیروزی در آن را به گل‌گهر نسبت  می‌دادند ولی یک غفلت روی ضربه کرنر دروازه محسن فروزان را برای ششمین مرتبه در طول فصل باز کرد تا در ادامه تلاش شاگردان امیر قلعه‌نویی برای جبران نتیجه، سودی برای آنها در پی نداشته باشد و این نساجی مازندران باشد که در روزهای خوب خود 3 امتیاز را به خانه می‌برد؛ تیمی که حالا 13 امتیازی شده و شرایط بسیار خوبی در جدول رده بندی دارد.

1753337
امیر قلعه‌نویی در تمرین روز بعد از شکست مقابل نساجی دقایقی از تمرین را اینگونه به صحبت با بازیکنانش پرداخت و احتمالا به آنها این نکته را گفته که اگر به دیدار برابر نساجی هم مانند دیدار برابر مدعیان نگاه می‌کردند و همان نگاه و انگیزه را داشتند، نتیجه چیز دیگری می‌شد.


گل‌گهر حالا اگرچه همچنان سه امتیاز با صدر جدول فاصله و امکان جبران این عقب ماندگی را دارد، ولی برای اینکه بتواند به روند خوب خود در لیگ بیست و دوم ادامه بدهد و همچنان در میان مدعیان قرار داشته باشد، نباید امتیازات بازی‌های خانگی اینچنینی را به راحتی از دست بدهد و از سوی دیگر نگاهی به جدول و تیم‌های پایین خود هم داشته باشد که فشردگی بالایی را به جدول وارد کرده‌اند.

دیدگاه‌ها