کد خبر : 1848286 | 23 مهر 1401 ساعت 13:39 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

در آخرین جلسه تمرینی قبل از بازی بزرگ

لبخند کلوپ - ایستاده روی توپ

بعد از یک پیروزی درخشان در لیگ قهرمانان، یورگن کلوپ آخرین جلسه تمرینی تیمش پیش از دیدار بزرگ هفته در آنفیلد را با روحیه بالایی برگزار کرد.

لبخند کلوپ - ایستاده روی توپ

به گزارش "ورزش سه" عملکرد ناامیدکننده لیورپول در لیگ جزیره تا اینجای کار برای یورگن کلوپ رتبه نازل یازدهم را در پی داشته است. سرمربی پرافتخار و صاحب‌سبک فوتبال اروپا که برخلاف همیشه اوضاع خوبی را با قرمزهای مرسی‌ساید پشت سر نگذاشته، شکست هفته گذشته مقابل آرسنال را با پیروزی پرگل مقابل رنجرز به دست فراموشی سپرد تا تیمش را برای رقابت بزرگ هفته مقابل من‌سیتی آماده کند.
لیورپول که در جام خیریه در ابتدای فصل سیتی را شکست داده، حالا در شرایطی فردا شب در آنفیلد میزبان آنها خواهد بود که شاگردان گواردیولا در این فصل تنها دو بار در کسب پیروزی ناکام بودند و با 23 امتیاز از 9 بازی در رده دوم جدول قرار گرفته‌اند.
سرمربی آلمانی لیورپول که با ایجاد یک تحول اساسی در سبک و نگرش بازی باشگاه، این تیم را پس از سالها به قهرمانی در لیگ و چمپیونزلیگ رساند، این فصل شروع مناسبی نداشته تا جایی که بعضی از کارشناسان برای اولین بار پیرامون احتمال جدایی‌اش از باشگاه صحبت کردند. کلوپ اما بی‌توجه به شایعات، آخرین جلسه تمرینی لیورپول را در کمپ این باشگاه برگزار کرد و با لبخندهای معروف خودش در موقعیتی جالب دیده شد.

1753356

بدون شک رقابت این سرمربی با گواردیولا یکی از جذاب‌ترین دوئل‌های فوتبالی قرن بیست و یک است و شرایط دو تیم و فارغ از شرایط دو تیم در جدول، اپیزود بیست و ششم آن هم سراسر هیجان خواهد بود. یوگی که تا اینجا یازده بار مقابل رقیب دوست‌داشتنی‌اش به پیروزی رسیده، اصلا دلش نمی‌خواهد در این شرایط برای دهمین بار در طول رقابتش با پپ، مغلوب این سرمربی شود و حضور همین دو سرمربی روی نیمکت به خودی خود برای هواداران فوتبال جالب است، حالا اگر این تقابل روی نیمکت‌های لیورپول و من‌سیتی باشد هم که دیگر جای خود دارد.

1753354

دیدگاه‌ها