کد خبر : 1848292 | 23 مهر 1401 ساعت 13:51 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

خالقی‌فر: هدف سایپا بازگشت به لیگ برتر است

مهاجم باتجربه سایپا مدعی است تیمش قادر خواهد بود با هماهنگی بیشتر در ادامه فصل به نتایج مناسبی در مسیر صعود دست یابد.

خالقی‌فر: هدف سایپا بازگشت به لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، سایپا بعد از چند هفته ناکامی در کسب پیروزی این هفته توانست ون پارس اصفهان را از پیش رو بردارد تا شرایط تا حدودی به سود شاگردان محمود فکری شود. رضا خالقی فر بازیکن اسبق پرسپولیس که این روزها در ترکیب سایپا حضور دارد، درباره شرایط این تیم و هدفی که دنبال می‌کند با ما به گفتگو پرداخت.

وی در ابتدا با اشاره به برتری تیمش مقابل حریف اصفهانی گفت: تیم حریف به تازگی به لیگ آزادگان صعود کرده و البته هزینه زیادی داشته تا در قامت مدعی ظاهر شود. با این حال به خوبی توانستیم از موقعیت خودمان بهره ببریم و در ادامه نیز با تجربه تیمی این برد را کسب کردیم.

خالقی‌فر ادامه داد: با این حال موقعیت‌های زیادی داشتیم که باید بهتر از آن بهره می‌بردیم تا اطمینان لازم برای برد را تا ثانیه پایانی داشته باشیم. بعد از اینکه در چند بازی نتوانسته بودیم برنده باشیم، تیم تا حدی از نظر روحی تحت فشار قرار گرفته بود و این برد به ما در ادامه مسیر کمک زیادی خواهد کرد.

مهاجم باتجربه سایپا درباره شانس صعود تیمش به لیگ برتر گفت: روی سایپا برچسب لیگ برتری خورده است. واقعا جایگاه این تیم با توجه به پتانسیلی که دارد لیگ برتر است. یک ماراتن بزرگ را در پیش داریم و با حمایتی که از سوی مدیریت می‌شود و تجربه بالای کادرفنی و همچنین تلاش بازیکنان باید هفته به هفته به این هدف نزدیک تر شویم. تیم خوبی داریم و قطعا قادر خواهیم بود در ادامه مسیر به این هدف نزدیک شویم.

دیدگاه‌ها