کد خبر : 1848295 | 23 مهر 1401 ساعت 13:56 | 26.8K بازدید | 12 دیدگاه

خاطره شوامنی از ال‌کلاسیکو: شادی رونالدو در نوکمپ!

اورلین شوامنی، ستاره جوان رئال مادرید، می‌گوید اولین خاطره‌اش از ال‌کلاسیکو شادی گل معروف کریستیانو رونالدو در نوکمپ است.

خاطره شوامنی از ال‌کلاسیکو: شادی رونالدو در نوکمپ!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا خواهد بود. 
شوامنی که تابستان امسال به رئال مادرید پیوست و خیلی زود با توجه به جدایی کاسمیرو و پیوستنش به منچستریونایتد توانست در ترکیب این تیم جای بگیرد، حالا قرار است اولین تجربه حضور در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دنیای فوتبال را به دست آورد. 
بارسلونا و رئال مادرید حتی پس از جدایی رونالدو و لیونل مسی نیز همچنان رقابت جذابی را برگزار کرده‌اند که توجه بسیاری از تماشاگران از سراسر دنیا را به خود جلب کرده است. 
شوامنی در آستانه این دیدار درباره اولین خاطره‌اش از ال‌کلاسیکو گفت:« اولین خاطره‌ای که از این بازی دارم مربوط به شادی پس از گل رونالدو در زمانی که موفق شد در نوکمپ گلزنی کند است که هواداران بارسا را به سکوت دعوت کرد.»

1739835

این ستاره پرتغالی، اولین بار در سال 2012 زمانی که موفق شد گل برتری تیمش را در بازی نزدیک دو تیم در ورزشگاه خانگی حریف به ثمر برساند این شادی گل را به نمایش گذاشت. 
این هافبک جوان رئال مادرید درباره شرایط این بازی اظهار داشت:« این نبردی فوق‌العاده برابر تیمی بسیار خوب است. ما باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم و کیفیت خودمان را نشان دهیم تا بتوانیم پیروز باشیم. ما رئال مادرید هستیم و نمی‌خواهیم در هیچ دیداری شکست بخوریم. ما احساس خوبی داریم و می‌خواهیم به همین روند ادامه دهیم.»

 

دیدگاه‌ها