کد خبر : 1848298 | 23 مهر 1401 ساعت 14:01 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرار مهرداد از مصدومیت با گل در اوریدو(عکس)

ستاره ایرانی السیلیه پس از مصدومیت نسبتا طولانی مدت بازگشت موفقی به میادین داشت.

فرار مهرداد از مصدومیت با گل در اوریدو(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ ستارگان قطر فقط در پنج هفته ابتدایی فرصت بازی برای العربی را به دست آورد و در همان مدت یک گل هم به ثمر رساند و در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد امسال را با تیم دیگری آغاز کند، همچنان در این باشگاه ماند و در دو هفته ابتدایی درخشان ظاهر شد.

این مهاجم ایرانی که بخاطر آسیب دیدگی چند ماهه از فهرست تیم ملی هم دور شد، در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ ستارگان قطر برای العربی به میدان رفت و در دیدار با الریان یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، اما بخاطر مصدومیتی که در همان مسابقه گریبانگیرش شد، حدود دو ماه از میادین فاصله گرفت.

آسیب دیدگی دوباره مهرداد محمدی کاری کرد تا باشگاه العربی تصمیم به انتقال قرضی این بازیکن به السیلیه بگیرد و او نیز تاکنون در یک مسابقه لیگ ستارگان و چهار دیدار جام اوریدو قطر برای تیمش به میدان رفته است.

مهرداد محمدی دیروز در مسابقه هفته پنجم جام اوریدو قطر در ترکیب السیلیه برابر ام‌صلال قرار گرفت و در جریان تساوی یک بر یک این دیدار، تنها گل تیمش را به ثمر رساند و نخستین گل خود در این باشگاه را زد تا امیدوار به بازگشت به شرایط خوب گذشته با یک تیم جدید شود.

1753376

دیدگاه‌ها