کد خبر : 1848314 | 23 مهر 1401 ساعت 14:50 | 14.5K بازدید | 23 دیدگاه

فیلم شکست 0-4 را ندیده ام

آنچلوتی: برابر بارسا باید مثل فینال چمپیونزلیگ باشیم

کارلو آنچلوتی معتقد است که رئال باید با همان ذهنیتی که در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول قرار گرفت، در ال‌کلاسیکو به میدان برود.

آنچلوتی: برابر بارسا باید مثل فینال چمپیونزلیگ باشیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا در سانتیاگو برنابئو رئال مادرید میزبان بارسلوناست. هر دو تیم در صدر لالیگا قرار دارند و بارسا به دلیل تفاضل گل بهتر در رده اول است. آخرین بازی دو تیم در لالیگا را بارسا 6 ماه پیش در برنابئو 0-4 پیروز شد.

1752303

کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، در نشست خبری این بازی گفت:«مثل هر بازی دیگری خودمان را آماده کرده ایم ولی باید اضافه کنم که ال‌کلاسیکو دیداری متفاوت است. بازی بین دو تیم بزرگ و سطح بالا انجام می شود و توجهات جهانی را به دنبال دارد. طبیعی است که هیجان و حساسیت این بازی کمی بیشتر باشد ولی آماده ایم.»

وضعیت تیبو کورتوا و آنتونیو رودیگر:«تیبو نسبت به هفته قبل بهتر است ولی واقعیت این است که بسیار کم تمرین کرده و برای بازی فردا در دسترس نیست. او همچنان احساس راحتی در ناحیه مصدومش نمی کند و ببینیم برای یکشنبه بعد شرایطش چگونه خواهد بود. کورتوا نیاز به تمرین بیشتر دارد. رودیگر ولی شرایطش خوب است و دیگر درد ندارد. او یک مبارز است و مشتاق بازی فرداست.»

رئال مادرید بر خلاف بارسلونا در بازی های اخیر نشان داده که نیمه های دوم بهتر بازی می کند. کارلتو در این رابطه گفت:«درست است که ما در نیمه های دوم بهتر بازی می کنیم ولی نمی دانم این قضیه روی بازی فردا تاثیرگذار است یا خیر. هر تیمی از نقاط قوتش برای پیروزی استفاده خواهد کرد و باید دید در میدان مسابقه چه اتفاقاتی خواهد افتاد.»

1753382

رودریگو در ترکیب ثابت؟«او بازیکن فوق العاده خوبی است و در فصل جاری بیشتر از قبل بازی می کند. او می تواند در همه پست‌های تهاجمی بازی کند و خودش را ثابت کرده است. رودریگو می تواند فردا از ابتدا بازی کند.»

سیستم رئال برای بازی فردا:«هیچ مخترعی در فوتبال وجود ندارد و این ورزش سال ها پیش ابداع شده است. من هم قرار نیست فردا چیز جدیدی ابداع کنم. در بازی برگشت فصل گذشته تغییراتی ایجاد کردم که جواب نداد و شکست خوردیم. تیمی که در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول پیروز شد، ذهنیتی متفاوت با ال‌کلاسیکوی برگشت داشت. ما در فینال از هر نظر کامل بودیم و فردا نیز باید همان بازی را برابر بارسا انجام دهیم. فقط اینگونه می توان در بازی های بزرگ پیروز شد.»

آنچلوتی در پاسخ به این سوال که در بارسا بیش از همه نگران چه چیزی است، گفت:«بارسا در لالیگا فقط یک بازی را مساوی کرده و صدرنشین است. در لالیگا روند خوبی طی کرده اند ولی در لیگ قهرمانان مشکل دارند. این دو تورنمنت را باهم مقایسه نمی کنیم. بارسا مثل همیشه تیمی خطرناک و بزرگ است و در لالیگا شرایط خوبی دارد.»

1751061

شکست سنگین 0-4 بازی فصل قبل:«فیلم آن بازی را ندیده ام و فکر نمی کنم تاثیری روی بازی فردا داشته باشد. این یک بازی متفاوت است و تیم را باانگیزه و مشتاق می بینم. بازی فردا یک بازی مرگ و زندگی نیست. ال کلاسیکو مثل همیشه یک بازی خاص است و می خواهیم برنده شویم. فصلی طولانی در پیش است و نتیجه این بازی هر چه که باشد، تاثیری در قهرمانی نخواهد گذاشت.»

وضعیت کریم بنزما:«او را این هفته بسیار آماده دیده ام و فردا نیز در ترکیب ثابت خواهد بود.»

فلسفه بازی بارسلونا:«سال هاست با یک سبک بازی می کنند و نتیجه هم گرفته اند. سبکی است که هواداران بارسا آن را دوست دارند و به آن پایبند هستند. تیم های دیگر ایده های متفاوتی دارند و من به شخصه معتقدم تکیه کردن به یک سبک خاص درست نیست چون هر فصل ممکن است بازیکنان تغییر کنند و مجبور شوید خودتان را با سبک بازی آنها مطابقت دهید. باید به سبکی بازی کرد که بازیکنان در آن راحت هستند.»

دیدگاه‌ها