کد خبر : 1848330 | 23 مهر 1401 ساعت 15:51 | 47.9K بازدید | 1 دیدگاه

گلزنی ستاره‌های ایرانی در لیگا؛

طیبی با توپ پُر به اسپانیا برگشت(عکس)

دو فوتسالیست ایرانی پالما اسپانیا در جریان برتری این تیم مقابل کوردوبا موفق به گلزنی شدند.

طیبی  با توپ پُر به اسپانیا برگشت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حسین طیبی که پس از درخشش در جام ملت‌های فوتسال آسیا و کسب عنوان آقای گلی این رقابت‌ها همراه با مسلم اولادقباد، دیگر ملی‌پوش ایرانی به اسپانیا رفته بودند، در نخستین بازی لیگا ناسیونال برای این تیم توانستند گلزنی کنند.

تیم فوتسال پالما در حالی که حسین طیبی و مسلم اولادقباد، دو ستاره ایرانی خود را در اختیار داشت، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگا ناسیونال اسپانیا به مصاف کوردوبا رفت که توانست به برتری پُر گل خانگی مقابل حریف خود دست پیدا کند.

حسین طیبی، ستاره ایرانی پالما که در جام ملت‌های آسیا بهترین عملکرد را در بین ملی‌پوشان فوتسال ایران داشت و با زدن ۱۰ گل به‌عنوان آقای گلی این رقابت‌ها رسیده بود، در دیدار پالما مقابل کوردوبا نیز دو گل زد و واکنش خاصی پس از گل‌های خود با اشاره دست به سمت آسمان داشت.

مسلم اولادقباد، دیگر بازیکن ایرانی پالما اسپانیا که در جام ملت‌ها موفق به زدن پنج گل شده بود، دومین گل خود در رقابت‌های لیگا ناسیونال را برابر کوردوبا زد و در جریان برتری تیمش، یک گل به ثمر رساند.

تیم پالما که بدون حضور طیبی و اولادقباد در دیدار اخیرش شکست خورده بود، این هفته با کسب پیروزی ۶ بر ۲ مقابل کوردوبا ۷ امتیازی شد تا در فاصله پنج امتیازی بارسلونا صدرنشین، در جایگاه دوم جدول لیگا ناسیونال اسپانیا قرار بگیرد.

1753426
1753427
1753428

دیدگاه‌ها