کد خبر : 1848340 | 23 مهر 1401 ساعت 16:13 | 52K بازدید | 8 دیدگاه

این مسائل به شما چه ربطی دارد؟

پاسخ تند شاهرخ بیانی به حرف‌های سیانکی

شاهرخ بیانی، مربی هوادار نسبت به حرف‌های محمد سیانکی در مورد این باشگاه واکنش تندی نشان داد.

پاسخ تند شاهرخ بیانی به حرف‌های سیانکی

به گزارش "ورزش سه"، هوادار در هفته نهم با یک گل ملوان بندرانزلی را شکست داد. این مسابقه از شبکه ورزش و با گزارش محمد سیانکی پخش می‌شد. سیانکی که در دقایق آخر از وقت‌کشی هواداری‌ها گفته بود صحبت‌هایش جنجال آفرین شد و پس از بازی شاهرخ بیانی به اظهارات او واکنش نشان داد و گفته بود این گزارشگر حق اظهار نظر فنی ندارد.

سیانکی امروز با ورزش سه در این خصوص مصاحبه کرد و از تغییر نام متعدد هوادار، نداشتن تیم پایه و ورزشگاه اختصاصی برای این باشگاه در سطح حرفه‌ای انتقاد کرد. حال در این خصوص با شاهرخ بیانی هم‌کلام شدیم و این مربی به شدت نسبت به اظهارات سیانکی واکنش نشان داد.

*جایگاه ملوان اینجا نیست
دیروز بازی خوبی بود و با تیم ریشه دار و بسیار خوبی بازی داشتیم. ملوان جایگاهش اینجا نیست، فوتبال زیبایی بازی می‌کند و ما هم می‌دانستیم بازی سختی داریم. خداراشکر بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

*بعد از بازی به ما در مورد سیانکی زنگ زدند
بعد از بازی به ما زنگ زدند و در مورد آقای سیانکی گفتند. من که اصلا ایشان را نمی‌شناسم ولی در رابطه با تیم ما حرف زده بود. اصلا قشنگ نیست که یک گزارشگر در مورد فوتبال تیم‌ها فنی صحبت کند. ایشان گفته بود ملوان خیلی خوب است و هوادار وقت تلف می‌کند و جایگاه هوادار پایین است. از ثانیه اول هوادار را کوبید در صورتی که هیچ جای دنیا گزارشگر یک طرفه صحبت نمی‌کند.

*این مسائل به شما چه ربطی دارد؟
ایشان می‌تواند گزارش بازی را دوباره گوش بدهد. گفته بود هواداری‌ها وقت تلف می‌کنند و اتفاقا یک بازیکن‌مان که مصدوم شد، آقای چهارمحالی را بعد از آسیب دیدگی بیرون کشیدیم. وقت کشی در فلسفه ما نیست و می‌خواهیم فوتبال زیبا بازی کنیم. در این بازی‌ها دیدید که به همه احترام گذاشتیم. ایشان در جایگاهی نیست که در رابطه با تیم ما صحبت کند و بگوید چندبار اسم عوض کردند و تیم پایه ندارند؛ آقا به شما چه ربطی دارد؟ کدام تیمی ورزشگاه دارد؟ ایشان فقط می‌خواست تیم‌مان را بزند. شما گزارشگری‌ات را بکن و این مسائل به شما ربطی ندارد. یک تیم خصوصی با این هزینه‌ها کار می‌کند و جای حمایت می‌زنید؟.

*سیانکی ادعای مربیگری دارد ولی حرف‌هایش خنده‌دار است
او گفته که مدرک A دارد، این مدرک  را خیلی از آدم‌ها دارند که سر کلاس هم نبوده‌اند! او کجای فوتبال بوده و اگر A دارد برود یک تیم بگیرد. او ادعای مربیگری دارد چرا کار در پایه را هم ول کرده؟ کسی که مدرک مربیگری دارد از آن بالا می‌تواند تشخیص دهد بازیکنی آسیب دیده یا نه؟ مدرک داشتن که گفتن ندارد. گفته بود که هوادار از عمق کار می‌کند در صورتی که کار ما از کناره‌هاست و ما گل‌مان را از کنار زدیم. با حرف‌های او ما که فوتبالی هستیم خنده‌مان می‌گیرد.

*تیم ما طرفدار ندارد و راحت می‌کوبند
مردم الان به مجری‌های تلویزیون می‌خندند. حرف‌های آنها درست نیست. کدام باشگاهی زمین اختصاصی دارد که می‌گوید؟ ما کار می‌کنیم که لذت ببریم. آقا ساکت الهامی دو جام آورده و عوض اینکه از او تعریف کنند که در یک تیمی با جوان‌ها کار می‌کند او را می‌کوبند. تیم ما اگر طرفدار داشت ایشان از هوادار خیلی تعریف می‌کرد.

*مربیان پرسپولیس و سپاهان از ما تعریف کردند
ما از روزی که آمدیم تفکر کار با جوان‌ها را داشتیم. در تیم‌هایی که با آنها بازی کردیم بالاترین مالکیت را مقابل پرسپولیس و تیم‌های دیگر داشتیم ولی ما تبلیغات آنچنانی نداریم. به گفته تمام کارشناسان و مربیانی که با آنها بازی کردیم تیم ما فوتبال زیبایی بازی می‌کند. خود آقا یحیی از هوادار تعریف کرد. بازی‌هایی هم که باختیم روی اشتباهات فردی و جوانی‌مان بود. پیکان هم تیم قابل احترامی است و برای بازی مقابل آنها هم برنامه داریم.

دیدگاه‌ها