کد خبر : 1848344 | 23 مهر 1401 ساعت 16:27 | 15.5K بازدید | 26 دیدگاه

باید شجاع و صبور باشیم

ژاوی: ال‌کلاسیکوی 0-4 باید الگوی ما باشد

ژاوی هرناندز معتقد است که فردا بارسلونا باید مثل ال‌کلاسیکوی 6 ماه پیش که 0-4 رئال را شکست دادند، شجاعانه و باشخصیت بازی کند.

ژاوی: ال‌کلاسیکوی 0-4 باید الگوی ما باشد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در سانتیاگو برنابئو میهمان رئال مادرید است. تیم تحت هدایت ژاوی با تفاضل گل بهتر نسبت به رئال صدرنشین لالیگاست اما در لیگ قهرمانان نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و احتمالا از صعود به یک هشتم نهایی باز خواهد ماند.

1753441

ژاوی در نشست خبری بازی با رئال گفت:«پیروزی 0-4 ال‌کلاسیکوی فصل گذشته باید الگوی ما باشد. باید شجاعانه و باشخصیت بازی کنیم و صبور باشیم. رئال از زمین خودش و در میانه زمین پرس می کند. ما باید فشرده و با تعداد زیاد حمله کنیم و رئال را از زمین خودش پرس کنیم. با شرایط مطلوبی در ال‌کلاسیکوی فصل قبل حاضر نشدیم ولی بردیم. امسال شرایط متفاوت است و امیدوارم بازهم برنده شویم.»

اهمیت پیروزی در ال‌کلاسیکو:«این بازی هم سه امتیاز دارد ولی پیروزی در ال‌کلاسیکو همیشه به تیم روحیه و اعتماد به نفس مضاعف می دهد. برای هر دو تیم پیروزی در این بازی حیاتی است و ببینیم کدام تیم صدرنشین از بازی خارج خواهد شد. پروژه ای را شروع کرده ایم و هنوز در میانه هایش هستیم. در لیگ قهرمانان نتایج خوبی نگرفته‌ایم ولی معتقدم در مسیر درستی قرار داریم. با این حال در لالیگا عملکرد درخشانی داشته‌ایم و ناکامی در لیگ قهرمانان نباید باعث ویرانی پروژه ما شود.»

1753442

وضعیت ژول کُنده:«او امروز تمرین کرد و 100 درصد آماده است. در حال حاضر شرایط خوبی دارد و ببینیم فردا در چه وضعیتی است.»

انتقادات از سرخیو بوسکتس:«سرخیو برای ما بازیکن مهمی است و هرچند در نیمه دوم بازی برابر اینتر در سطح خودش نبود ولی تیم هم در مجموع خوب کار نکرد. همه از جمله بوسکتس را برای ال‌کلاسیکو آماده می بینم.»

ناکامی برابر اینتر و احتمال رفتن به لیگ اروپا:«در نیمه اول بازی با اینتر عالی بودیم ولی در نیمه دوم خوب نبودیم. همه ناراحتیم ولی باید به پیش رفت. من خوشبینم و تیم را نیز متعهد می بینم. هنوز لالیگا، کوپا دل ری و سوپرکاپ را داریم و باید به پروژه ای که شروع کرده ایم ایمان داشته باشیم.»

1752743

عملکرد دفاعی بد در لیگ قهرمانان(هفت گل خورده) در مقایسه با عملکرد عالی در لالیگا(یک گل خورده):« دشوار بتوانم این را توضیح بدهم. در لالیگا عالی کار کرده ایم ولی در لیگ قهرمانان برخی اشتباهات فردی باعث شده اند گل های زیادی دریافت کنیم. باید به روند خوب مان در لالیگا و برابر رئال ادامه دهیم.»

دیدگاه‌ها