کد خبر : 1848349 | 23 مهر 1401 ساعت 16:56 | 24.8K بازدید | 1 دیدگاه

تیرک مانع از خوشبختی آزادی(عکس)

ضربه ریباند شده مهاجم آلومینیوم منجر به گل اول این تیم مقابل مس کرمان شد.

تیرک مانع از خوشبختی آزادی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا آزادی که فصل گذشته دو گل منجر به برتری آلومینیوم مقابل پرسپولیس در بازی جام حذفی را به ثمر رسانده و در دور برگشت لیگ برتر هم یک گل زده بود، امسال در گلزنی بدشانس بوده ولی با این وجود همچنان مهاجم مورد اعتماد سید مهدی رحمتی است و سرمربی اراکی‌ها اعتقاد ویژه‌ای به این بازیکن جوان دارد.

آزادی که در هفته دوم لیگ برتر گل سه امتیازی آلومینیوم مقابل صنعت نفت را به ثمر رسانده بود، در دیدار دیروز برابر مس کرمان هم پرتلاش و دونده ظاهر شد که شوت‌های محکم او راهی به دروازه حریف‌شان پیدا نکرد و البته یکبار هم با بدشانسی این بازیکن به تیرک دروازه مسی‌ها خورد و بیرون آمد.

مهاجم سابق استقلال که در تمام مسابقات این فصل حضور ثابت در ترکیب آلومینیوم داشته، دیروز یک موقعیت ساخت و سه شوت به سمت دروازه مس کرمان زد که یکی از آنها به تیرک عمودی اصابت کرد و در ریباند توسط محمود قائدرحمتی تبدیل به گل اول اراکی‌ها شد.

آزادی که تاکنون یک گل زده و یک گل دیگر هم ساخته، هفته آینده باید مقابل استقلال و تیم سابق خود قرار بگیرد و امیدوار است در بازگشت دوباره به ورزشگاه آزادی تیمش را در خط حمله کمک کند و دوباره موفق به گلزنی شود.

1753459

دیدگاه‌ها