کد خبر : 1848354 | 23 مهر 1401 ساعت 17:30 | 36.9K بازدید | 24 دیدگاه

او بازیکنی مشکل‌ساز است

جای یورگن کلوپ باشم، امباپه را نمی‌خرم

امیل هسکی، بازیکن سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس، معتقد است خرید کیلیان امباپه برای لیورپول نمی تواند ایده درستی باشد و به یورگن کلوپ توصیه کرد این بازیکن را جذب نکند.

جای یورگن کلوپ باشم، امباپه را نمی‌خرم

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه قصد جدایی از پی اس جی در زمستان را دارد و اگر موفق نشود، در تابستان این کار را انجام خواهد داد ولی طبق ادعای رسانه های فرانسوی، پی اس جی او را به هر تیمی غیر از رئال خواهد داد و گفته می شود شانس لیورپول نیز بیشتر است.

1482886

امیل هسکی، بازیکن سابق لیورپول، معتقد است که امباپه نمی تواند خرید خوبی برای لیورپول باشد و به یورگن کلوپ توصیه کرد که او را جذب نکند:«کدام باشگاه است که خرید کیلیان امباپه را رد کند؟ او می تواند در ترکیب هر تیمی از ابتدا به میدان برود ولی سوال من این است که وقتی او پس از این همه جنجال، قراردادش را با پی اس جی تمدید کرد و اصرار داشت در پاریس راحت است، به چه دلیل قصد جدایی دارد؟ هیچ تضمینی وجود دارد که برای چنین بازیکنی در یک تیم دیگر اوضاع خوب پیش برود؟»

هسکی ادامه داد:«من جای کلوپ باشم، امباپه را جذب نمی کنم. از خودم سوال خواهم کرد که او می تواند خودش را با فضای لیورپول وفق بدهد؟ کلوپ بین بازیکنانش فرق نمی گذارد ولی امباپه خودش را از هر جهت متمایز می داند. این می تواند در رختکن هر تیمی مشکل ایجاد کند.»

دیدگاه‌ها