کد خبر : 1848368 | 23 مهر 1401 ساعت 18:47 | 151.9K بازدید | 28 دیدگاه

گلزنی بازیکن تعویضی سرمربی اتحاد؛

فرهاد مجیدی با گل ایتالیایی به ۱۰ رسید

شاگردان فرهاد مجیدی موفق به کسب پیروزی مقابل دبا الفجیره شدند.

فرهاد مجیدی با گل ایتالیایی به ۱۰ رسید

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دو مسابقه آغازین هفته ششم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال اتحاد کلباء که هدایت آن را فرهاد مجیدی برعهده دارد، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز(به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف تیم قعرنشین دبا الفجیره رفت.

شاگردان فرهاد مجیدی که پس از کسب دو پیروزی متوالی در هفته‌های دوم و سوم، در دو دیدار قبلی خود یک تساوی و یک شکست داشتند، امروز فقط به دنبال برد بودند تا شرایط خود را در جدول لیگ امارات بهتر کنند که توانستند با یک نمایش بهتر نسبت به دبا الفجیره به سه امتیاز برسند.

اتحاد کلباء که در نیمه اول مالکیت بازی را در اختیار داشت و هفت شوت به سمت دروازه دبا الفجیره زده بود، در گلزنی ناکام ماند و با تساوی بدون گل به رختکن رفت، اما در نیمه دوم عملکرد متفاوتی ارائه داد.

1753481

دنیل بِسا، ستاره اتحاد کلباء که طی دو فصل اخیر در سری آ ایتالیا بازی می‌کرد و برای ورونا به میدان رفت، در پنج هفته ابتدایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر امارات نتوانسته بود نمایش مورد انتظار فرهاد مجیدی را داشته باشد، اما امروز موفق شد تیمش را به گل اول دیدار با دبا الفجیره برساند.

اتحاد کلباء که در لحظات ابتدایی نیمه دوم با درخشش گلر خود روی یک صحنه دروازه‌اش را بسته نگه داشت، در دقیقه ۷۶ روی حرکت سریع هافبک ایتالیایی خود از میانه زمین تا پشت محوطه جریمه دبا الفجیره و شوت زمینی این بازیکن که به تیرک عمودی اصابت کرد، به گل اول دست یافت.

احمد عامر النقبی که به‌عنوان دومین تعویضی اتحاد کلباء از دقیقه ۶۰ با نظر فرهاد مجیدی وارد زمین شده و خط حمله این تیم را تقویت کرده بود، در دقیقه ۸۴ روی اشتباه خط دفاعی دبا الفجیره و خروج ناقص گلر این تیم، با ضربه سر توانست گل دوم تیمش را بزند تا در آستانه برتری قرار بگیرند.

1753480
تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی با مالکیت ۵۹ درصدی و پنج ضربه در چارچوب که دو شوت تبدیل به گل شد، به برتری در این مسابقه خانگی رسیدند

شاگردان فرهاد مجیدی که از هر دو موقعیت و شوت خود به چارچوب دروازه دبا الفجیره در نیمه دوم استفاده کردند و موفق به گلزنی شدند، در نهایت به پیروزی ۲ بر صفر در این دیدار دست یافتند تا ۱۰ امتیازی شوند و ضمن کسب سومین برد فصل خود در ششمین مسابقه، در جایگاه ششم جدول لیگ برتر امارات بمانند.

اتحاد کلباء امیدوار بود با کسب پیروزی در مسابقه امروز و عدم نتیجه‌گیری شباب الاهلی در دیدار همزمان، به رتبه پنجم لیگ امارات صعود کند، اما یاران احمد نوراللهی توانستند در لحظات پایانی بازی با الجزیره به گل برسند تا تغییری در جایگاه آنها به وجود نیاید.

دیدگاه‌ها