کد خبر : 1848371 | 23 مهر 1401 ساعت 19:08 | 49K بازدید | 21 دیدگاه

فرلان مندی:

تا حالا در ال‌کلاسیکو نباخته‌ام و پیروزی می‌خواهم

فرلان مندی، مدافع کناری رئال مادرید، مدعی شد آنها روز یکشنبه در مقابل بارسلونا با تمام توان بازی می کنند.

تا حالا در ال‌کلاسیکو نباخته‌ام و پیروزی می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، به گزارش "ورزش سه"، رقابت شدید رئال مادرید و بارسلونا در صدر جدول این فصل لالیگا باعث شد بازی این هفته اهمیت دوچندانی پیدا کند.  فرلان مندی، مدافع فرانسوی رئال مادرید، در سال های اخیر هیچ شکستی را برابر بارسلونا متحمل نشده و امیدوار است این روند در مسابقه حساس فردا نیز ادامه پیدا کند.

1753484

فرلان مندی گفت: ما در شرایط خوبی هستیم، می خواهیم در این ال کلاسیکو پیروز شویم و باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار بگیریم. این یک بازی خاص است، زیرا رقابت زیادی بین دو طرف وجود دارد و ما با تمام توان برای کسب سه امتیاز مبارزه خواهیم کرد. من تا به حال هرگز در یک ال کلاسیکو هم مغلوب نشده ام، اما نمی دانم که آیا این یک مزیت است یا خیر. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که در مسابقاتی که من بازی کرده ام، ما واقعا عملکرد مناسبی داشتیم و البته همه چیز نیز برای رئال مادرید خوب پیش رفت.

من بیشتر یک بازیکن دفاعی هستم. می دانم که باید چه کاری انجام دهم تا بهترین عملکردم را داشته باشم و به تیم کمک کنم تا به اهدافش برسد. مهمترین مسئله این است که مستحکم باشیم، در دفاع کنار هم بازی کرده و در قالب یک تیم به میدان برویم. فکر می‌کنم دلیل اینکه ما هنوز شکست نخورده‌ایم این است که خیلی متحد هستیم، مانند یک تیم بازی کرده و یکدیگر را درک می‌کنیم و در واقع یک تیم واقعی هستیم."

دیدگاه‌ها