کد خبر : 1848373 | 23 مهر 1401 ساعت 19:17 | 29.6K بازدید | 5 دیدگاه

احمد نور پنالتی نداد، شباب الاهلی ۳ امتیاز گرفت؛

اضطراب نوراللهی قبل از برد لحظه آخری(عکس)

شباب الاهلی در حضور هافبک ایرانی خود سه امتیاز حساس برابر الجزیره را به دست آورد.

اضطراب نوراللهی قبل از برد لحظه آخری(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته ششم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که مثل همیشه احمد نوراللهی را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه راشد دبی مقابل الجزیره رده سومی قرار گرفت.

شباب الاهلی که بازی را بهتر شروع کرده بود، در دقیقه ۳۰ روی پاس رو به جلو فدریکو کارتابیا به سمت راست زمین و ارسال عید خمیس به مقابل تیرک اول، با دفع اشتباه و گل به خودی خلیفه الحمادی از الجزیره پیش افتاد.

الجزیره در دقیقه ۴۸ نزدیک بود روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی به گل تساوی دست پیدا کند که گلر شباب الاهلی توپ را از کنج دروازه بیرون کشید و دفع کرد و در دقیقه ۷۰ هم یک صحنه مشکوک به پنالتی با نقش‌آفرینی احمد نوراللهی رقم خورد.

1753488
نوراللهی به‌خاطر این تکل که پشت پای راست مهاجم الجزیره زده شد، نزدیک بود یک پنالتی به الجزیره بدهد که این اتفاق نیفتاد

احمد نوراللهی که برای ششمین بازی متوالی در ترکیب شباب الاهلی قرار گرفته و نمایش خوبی در خط میانی تیمش داشت، پس از پاس رو به جلوی رمضان عبدالله برای عمر ترائوره، از مقابل پای این مهاجم اهل مالی توپ را دفع کرد و او روی زمین افتاد که داور خطای پنالتی روی بازیکن شباب الاهلی تشخیص نداد.

هافبک ایرانی شباب الاهلی که در این فصل یک پاس گل داده، نزدیک بود با این تکل الجزیره را صاحب یک ضربه پنالتی کند که داور مسابقه پس از بازبینی و مشورت با کمک‌های ویدئویی خطا تشخیص نداد.

1753489
ستاره ایرانی شباب الاهلی پس از اینکه داور اعلام VAR کرد، با اضطراب و استرس به کنار زمین آمد تا از نتیجه بازبینی صحنه مطلع شود

احمد نوراللهی در دقیقه ۸۵ از ترکیب شباب الاهلی خارج شد؛ دو دقیقه پس از این تعویض، الجزیره با ادامه حملات خود توانست توسط برونو، مهاجم برزیلی خود به گل تساوی دست پیدا کند و پس از سه پیروزی و دو مساوی در این فصل، در آستانه یک تساوی دیگر قرار بگیرد و شکست‌ناپذیر بماند.

اما پس از این گل هم بازی با جذابیت خاصی همراه بود و اعلام هشت دقیقه وقت اضافه موجب شد تا فرصت دوباره‌ای برای شباب الاهلی میزبان به وجود بیاید و این تیم روی یک ضربه کرنر از سمت راست زمین و ضربه سر یوسف جابر که به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود، گل برتری را بزند.

یاران نوراللهی با جبران عدم نتیجه‌گیری دو هفته اخیرشان، با کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل الجزیره ۱۰ امتیازی شدند و ضمن حفظ رتبه پنجم جدول لیگ برتر امارات، به یک امتیازی حریف امروزشان رسیدند.

1753490

دیدگاه‌ها