کد خبر : 1848374 | 23 مهر 1401 ساعت 19:32 | 19.5K بازدید | 5 دیدگاه

سادیو مانه: بابت جدایی از متز گریه می‌کردم

سادیو مانه، ستاره گلزن و سنگالی، خاطرات خاصی از دوران جوانی خود در ذهن دارد.

سادیو مانه: بابت جدایی از متز گریه می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، دوران درخشش سادیو مانه از باشگاه متز فرانسه آغاز شد و او در ادامه راهی تیم هایی چون سالزبورگ، ساوتهمپتون، لیورپول و در نهایت بایرن مونیخ شد. حالا سادیو مانه حدود یک دهه پیش را مرور کرده و فاش کرد بعد از جدایی از متز و انتقال به اتریش شرایط خوبی نداشته، اما در نهایت باشگاه فرانسوی او را مجاب به جدایی کرده است. تصمیماتی که در نهایت به سود سادیو مانه شده و او را تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان کرد.

1753492

سادیو مانه گفت: "دوران سختی برای باشگاه بود و آنها در حال سقوط بودند، اما من می خواستم در فرانسه باقی بمانم. متز اولین باشگاه حرفه ای من بود و من واقعا خودم را تیم دیگری تصور نمی کردم. به یاد می‌آورم زمانی که باشگاه اتریشی پیشنهاد داد، برنارد سرین، رئیس متز گفت اگر مانه را می‌خواهید، باید چهار میلیون یورو بپردازید.

در حقیقت او فکر می‌کرد که یک بازیکن ملی باید به این قیمت ارزش داشته باشد. سالزبورگ نیز فکرهایش را کرد و همین رقم را پیشنهاد داد. من نمی خواستم بروم، اما مجبور بودم. به من گفتند که باید بروم و گریه می کردم. آن روز را یادم می آید و انگار دیروز بود. مثل بچه ها گریه می کردم، زیرا باید به اتریش می رفتم. زبان اتریشی نمی‌دانستم و کسی را نمی‌شناختم. متز خانه دوم من بود. در نهایت اگرچه این انتقال برایم بسیار دشوار بود، اما رفتن به سالزبورگ را پذیرفتم."

دیدگاه‌ها