کد خبر : 1848387 | 23 مهر 1401 ساعت 20:20 | 11.4K بازدید | 6 دیدگاه

طعنه دشمن همشهری به یووه: آلگری را حفظ کنید

هواداران تورینو، تیم همشهری و رقیب سنتی یوونتوس، با جمع‌آوری امضا خواهان ماندگار شدن مکس آلگری روی نیمکت بیانکونری شدند.

طعنه دشمن همشهری به یووه: آلگری را حفظ کنید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس و تورینو دو تیم فوتبال شهر تورین ایتالیا هستند که در سری آ حضور دارند. این دو تیم همشهری رقبای سنتی به حساب می‌آیند و رجزخوانی و کری خواندن بین هواداران‌شان سالها است در شهر تورین وجود داشته است.

درحالی‌که هواداران یوونتوس این روزها از سرمربی‌شان مکس آلگری به شدت عصبانی بوده و خواهان اخراج او هستند؛ هواداران تورینو به ترغیب یک برنامه تلویزیونی کمدی در ایتالیا کمپینی راه‌اندازی کردند و با جمع‌ کردن امضا از یوونتوس خواستند که آلگری را روی نیمکت بیانکونری حفظ کند.

1753515

دربی شهر تورین امشب در حال برگزاری است. دربی‌ای که غالبا با پیروزی یوونتوس به پایان رسیده و آخرین پیروزی تورینو در آن به سال 2015 برمی‌گردد. با اینحال شرایط بسیار بد یوونتوس در فصل جاری تورینویی‌ها را امیدوار کرده که این بار بتوانند کاری که هفت سال در انجامش ناتوان بودند؛ با موفقیت انجام داده و یوونتوس را در دربی شکست بدهند.

جالب اینجا است که پیش از شروع بازی امروز، چه در بیرون از استادیوم و چه روی سکوها هواداران بیانکونری شعارهای تندی علیه بازیکنان تیم‌، رئیس باشگاه آندره‌آ آنیلی و البته آلگری سر دادند و خواهان اخراج هر چه سریعتر سرمربی شدند.

1753516

دیدگاه‌ها