کد خبر : 1848398 | 23 مهر 1401 ساعت 21:58 | 13.2K بازدید | 2 دیدگاه

دوشان: سرپیچی از آلگری؟ سوالهای عوامانه نپرسید

دوشان ولاهوویچ در پایان پیروزی 1-0 یوونتوس بر تورینو از سوالات خبرنگاران علیه سرمربی تیمش عصبانی شد و آنها را به پرسیدن سوال‌های عوامانه متهم کرد.

دوشان: سرپیچی از آلگری؟ سوالهای عوامانه نپرسید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دقایقی پیش موفق شد در دربی شهر تورین حریف همشهری‌اش تورینو را با تک‌گل دوشان ولاهوویچ با نتیجه 1-0 شکست بدهد تا شاید اندکی از فشارهای سنگینی که مکس آلگری، سرمربی این تیم، تحمل می‌کند کاسته شود.

اما درحالی‌که هنوز چند دقیقه از پایان بازی نگذشته بود سوالهای خبرنگاران از بازیکنان یووه نشان می‌داد میزان نارضایتی از یوونتوس آنقدر بالا است که حتی این پیروزی خفیف هم نتوانسته منتقدان را راضی کند.

بیانکونری که بعد از شکست‌ مقابل میلان و شکست در لیگ قهرمانان اروپا روزهای سختی را پشت سر می‌گذاشت امشب موفق شد اولین پیروزی خارج از خانه فصل را به‌دست بیاورد. پیروزی‌ مهمی که با تک‌گل ولاهوویچ به دست آمد.

1753544

اما گلزن یوونتوس در پایان بازی وقتی با سوالهای انتقادی خبرنگاران از آلگری مواجه شد از این سوالها ناراحت شد. او در این مصاحبه گفت:" می‌دانستیم که بازی راحتی نیست. این یک دربی است. تورینو تیم سرسختی است و امشب در خانه‌اش و مقابل هوادارانش بازی می‌کرد. باید به تورینو به خاطر عملکردشان تبریک بگویم. ما باید همینطور ادامه بدهیم و سعی کنیم این روند را حفظ کنیم و متحد باشیم".

در این قسمت از مصاحبه بود که خبرنگار از ولاهوویچ پرسید آیا بازیکنان یووه به اجرای دستورات آلگری ادامه می‌دهند؟ او که مشخص بود از این سوال عصبانی شده گفت:" این سوال‌ها عوامانه است. ما امروز کاری را انجام دادیم که باید انجام می‌شد. یعنی پیروز شدن. ما به هدف رسیدیم و حالا باید این روند را ادامه بدهیم. مشکلات باعث پیشرفت می‌شود و از شکست‌ها می‌توان برای رسیدن به پیروزی پل ساخت".

1753535

دیدگاه‌ها