کد خبر : 1848401 | 23 مهر 1401 ساعت 22:36 | 9.8K بازدید | 4 دیدگاه

آلگری: روند بازگشت یووه از این بازی شروع شد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل تورینو در کنفرانس خبری شرکت کرد.

آلگری: روند بازگشت یووه از این بازی شروع شد

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی یوونتوس در دربی شهر تورین که با نتیجه 1-0 مقابل تورینو به دست آمد بهترین نتیجه ممکن برای آلگری در بهترین زمان ممکن بود.

درحالی‌که صندلی مربی‌گری بیانکونری برای او از همیشه داغ‌تر شده است و هواداران انتظار دارند شاهد اخراج آلگری از تیم‌شان باشند؛ مدیریت باشگاه ظاهرا هنوز قصد خداحافظی با سرمربی ایتالیایی را ندارد. در پایان مسابقه امشب آلگری به دوربین خبرنگاران گفت که این تازه نقطه شروع روند پیشرفت بیانکونری است و یوونتوس هفته‌های گذشته را به فراموشی خواهد سپرد.

1753548

پیروزی مهم یوونتوس در بازی امشب
بچه‌ها امشب نشان دادند چه تیم مهمی هستند. من خیلی راضی‌ام. اولین برد خارج از خانه را به دست آوردیم. به خاطر گذشته متاسفم ولی گاهی اوقات هر کاری می‌کنید نمی‌شود و فقط باید از این شرایط عبور کرد. امروز اولین قدمی بود که در این مسیر برداشتیم. من به بچه‌ها هیچ شکی ندارم.

پیدا کردن بهترین اتفاق امشب سخت است. من روی نیمکت آرام بودم چون می‌دیدم که بچه‌ها چقدر جدی در حال بازی کردن هستند. می‌دانیم که نیاز به تغییرات و اصلاح داریم ولی این تغییرات را همزمان با بهتر شدن و پیشرفت کردن انجام خواهیم داد.

بهترین بازیکنان یووه در این مسابقه
مویس کین خوب بود و استحقاق زدن یک گل را داشت. میلیک هم از وقتی وارد زمین شد خوب کار کرد. پاردس هم با روحیه خوبی کار کرد. همه بچه‌ها عالی بودند. این تازه نقطه شروع یک مسیر است که هفته گذشته با از دست دادن چند امتیاز متوقف شده بود.

دوشان ولاهوویچ
من با دوشان خیلی صحبت می‌کنم. امشب فارغ از گلی که زد نسبت به دو بازی قبلی از نظر تکنیکی و تاکتیکی هم به مراتب بهتر ظاهر شد. دوشان 23 ساله است و جای زیادی برای پیشرفت دارد. همانطور که کل تیم در ادامه فصل بهتر می‌شود او هم در این مسیر جلو خواهد رفت. بازیکنان مسن‌تر هم پیشرفت می‌کنند چه برسد به جوان‌ترها.

1753549

دیدگاه‌ها