کد خبر : 1848405 | 23 مهر 1401 ساعت 23:20 | 18.6K بازدید | 6 دیدگاه

بارسا تایید کرد: ژول کنده در ال‌کلاسیکو بازی می‌کند

باشگاه بارسلونا دقایقی پیش اعلام کرد ژول کنده، مدافع فرانسوی این تیم، بهبودی کامل پیدا کرده و در فهرست فردای بارسا برای ال‌کلاسیکو حضور دارد.

بارسا تایید کرد: ژول کنده در ال‌کلاسیکو بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، وقتی خبرنگاران امروز در کنفرانس خبری ژاوی در آستانه ال‌کلاسیکو از او درباره ژول کنده پرسیدند سرمربی بارسا گفت او با تیم تمرین می‌کند ولی میزان آمادگی جسمانی‌اش هنوز دقیقا مشخص نیست. ژاوی گفت فردا با اعلام رسمی فهرست بازیکنانش خبرنگاران جواب این سوال را پیدا خواهند کرد.

اما دقایقی پیش باشگاه بارسلونا در حساب توییتری خود خبر داد که مصدومیت کنده کاملا برطرف شده و او مانعی برای حضور در ترکیب بلوگرانا در دیدار فردا مقابل رئال مادرید ندارد.

1753558
توییت باشگاه بارسلونا درباره سلامت کنده و حضورش در ال کلاسیکو

ژول کنده که امسال تابستان از سویا به بارسا منتقل شد از چهار هفته پیش که در جریان پیروزی 3-0 بارسا مقابل الچه مصدوم شد دیگر نتوانسته بود برای تیم ژاوی به میدان برود.

پست تخصصی کنده دفاع وسط است ولی او توان و قابلیت بازی در پستهای دیگر خط دفاعی را دارد. اگر فردا کنده در دفاع راست بازی کند مارکوس آلونسو به همراه اریک گارسیا دو دفاع وسط تیم ژاوی خواهند بود.

اما اگر ژاوی تصمیم بگیرد از ژول کنده در دفاع وسط استفاده کند؛ مارکوس آلونسو به عنوان دفاع چپ به میدان خواهد رفت. در هر دو صورت بالده در بازی فردا به احتمال زیاد فیکس خواهد بود و یا به عنوان دفاع راست یا دفاع چپ بازی خواهد کرد.

1753559

دیدگاه‌ها