کد خبر : 1848421 | 24 مهر 1401 ساعت 09:21 | 49.2K بازدید | 21 دیدگاه

کلوپ: کاش گواردیولا چهار سال مرخصی بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که اگر پپ گواردیولا در چهار سال اخیر مرخصی بود کار برای او راحت می‌شد.

کلوپ: کاش گواردیولا چهار سال مرخصی بود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس باید در دیداری حساس به مصاف منچسترسیتی بروند. 
رقابت این دو تیم در چند سال اخیر یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های فوتبال انگلیس و اروپا را رقم زده است، دو تیمی که همواره در کورس قهرمانی حضور داشتند و جزو مدعیان اصلی بودند. 
لیورپول فصل گذشته موفق شد دو جام قهرمانی حذفی و اتحادیه را از آن خود کند اما بار دیگر تنها با یک امتیاز اختلاف کورس قهرمانی را به منچسترسیتی واگذار کرد تا دستش از جام کوتاه بماند و شرایط در این فصل با نتایج ضعیفی که این تیم در لیگ برتر انگلیس کسب کرده کاملا متفاوت است. 

1752110
کلوپ در آستانه این بازی در پاسخ به این سوال که آیا اگر گواردیولا از سیتی برود دلش برای او تنگ خواهد شد گفت:« نه، من ترجیح می‌دهم پپ به یک مرخصی چهار ساله برود! در واقع ترجیحم این بود که او در چهار سال گذشته به مرخصی می‌رفت! صادقانه، این یک شوخی بود. اما من نمی‌دانم چند بار باید این را بگویم که او بهترین مربی دنیاست و این را همیشه و هر روز ثابت کرده است. کاری که او انجام می‌دهد بسیار خاص است و من احترام زیادی برایش قائل هستم.»
سرمربی لیورپول در ادامه اضافه کرد:« من و پپ بهترین دوستان هم نیستیم چون یکدیگر را نمی‌شناسیم اما من به او احترام می‌گذارم و می‌دانم که او هم به کار ما احترام می‌گذارد. شما برای رقابت لازم نیست به هم بی‌احترامی کنید. من همیشه درخشش هر تیمی را تحسین می‌کنم.»

 

دیدگاه‌ها