کد خبر : 1848448 | 24 مهر 1401 ساعت 10:57 | 6.8K بازدید | 10 دیدگاه

تلاش مدافع مغضوب: مگوایر به جام جهانی می‌رسد؟

هری مگوایر، مدافع تیم ملی انگلیس، در تلاش است تا خودش را به موقع برای حضور در جام جهانی 2022 قطر آماده کند.

تلاش مدافع مغضوب: مگوایر به جام جهانی می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان منچستریونایتد در اردوی تیم ملی انگلیس و در جریان بازی برابر تیم ملی آلمان دچار مصدومیت از ناحیه ماهیچه ران شد و از آن زمان تا به حال در زمین حضور پیدا نکرده است. 
گرت ساوت‌گیت قرار است فهرست نهایی‌اش برای حضور در جام جهانی 2022 قطر را در 30 اکتبر اعلام کند و این بازیکن در تلاش است تا به میزانی از آمادگی برسد که در این فهرست حضور داشته باشد. 
این مدافع انگلیسی که 48 بازی ملی در کارنامه دارد به احتمال زیاد ریسک حضور در بازی امروز برابر نیوکسل را نخواهد پذیرفت اما امیدوار است که بتواند در بازی هفته آینده لیگ برتر برابر چلسی یا برابر شریف در لیگ اروپا که 27 اکتبر برگزار خواهد شد حضور پیدا کند. 

1748302
مگوایر آخرین بار در جریان شکست 0-4 برابر برنتفورد در ترکیب شیاطین سرخ حضور داشت و پس از آن به دلیل افت فاحش و نمایش ضعیفش که از فصل گذشته ادامه پیدا کرده بود به نیمکت منتقل شد. 
با این حال، ساوت‌گیت علاقه زیادی به او دارد و همین باعث شده که علیرغم نیمکت‌نشینی و حتی نمایش ضعیفی که در لیگ ملت‌های اروپا در ترکیب تیم ملی انگلیس داشت، از شانس خوبی برای حضور در ترکیب سه شیرها در جام جهانی برخوردار باشد.
اولین بازی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر در روز افتتاحیه این مسابقات برابر تیم ملی ایران است. 
 

دیدگاه‌ها