کد خبر : 1848467 | 24 مهر 1401 ساعت 12:48 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

ناراحت بوده که آن حرف‌ها را زده؛

واکنش داورزنی به مصاحبه پرسروصدای اسماعیل‌نژاد

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در مورد وضعیت امین اسماعیل نژاد توضیح داد.

واکنش داورزنی به مصاحبه پرسروصدای اسماعیل‌نژاد

به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه روز پارالمپیک محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت سربازی امین اسماعیل‌نژاد و مصاحبه اخیر او گفت: "یک مقدار موضوع سربازی امین پیچیده است به دلیل این که از اول غیبت داشت بنابراین شامل مقرراتی می شود که دست ما نیست و به نیروهای مسلح مربوط است.

ما با وزارت ورزش صحبت کردیم و وزارت ورزش هم به ستاد نیروهای مسلح نامه زده تا ایشان به عنوان سرباز قهرمان در اختیار فدراسیون والیبال قرار بگیرد که بتواند در باشگاهی بازی کند که ایشان را آماده نگه دارد تا برای سال سختی که پیش رو داریم وضعیت خوبی داشته باشد. جلسه خوبی در فدراسیون داشتیم که در خدمت دوستان ما در نیروی انتظامی و نیروهای مسلح بودیم. جلسه این‌طور دنبال شد که ایشان را به عنوان سرباز قهرمان در اختیار فدراسیون قرار دهند. ایشان اجازه بازی در تیم دیگر را هم ندارند مگر اینکه این هماهنگی با ستاد نیروهای مسلح انجام شود."

داورزنی در ادامه گفت: "منتظر جلسه با دوستان‌مان در ستاد کل هستیم تا بتوانیم این جلسه را پیش ببریم اما نگرانی ما به این برمی‌گردد که ایشان یک روند غیبت از قبل داشته است که حتی سال گذشته هم او به تیم شهداب مامور شده بود. در واقع دوستان در ستاد کل معتقد هستند که به جز تاخیر قبلی این غیبت نیز برای امین پابرجاست. امین بعد از از گرفتن دفترچه دیر به سربازی رفت و همین موضوع هم باعث برخی اتفاقات قانونی شد.

1661440

به جرأت می‌توانم بگویم روزی نبوده که ما مسئله ایشان را از نیروی انتظامی و ستاد کل نیروهای مسلح بررسی نکنیم اما چون که آنها هم قانون‌های خودشان را دارند، دوستان‌مان در این دو نهاد از ما خواستند با توجه به اینکه ایشان سرباز هستند و هیچ جای دیگری نمی تواند خدمت کند اجازه دهید که یکی دو ماهی برای باشگاه پاس بازی کند تا بعد تکلیفش روشن شود. این هم چیزی نیست که بگوییم تو می توانی بازی کنی یا نمی توانی. او در اختیار ستاد نیروهای مسلح قرار دارد و سرباز است و آنها هم تشخیص داده اند که اسماعیل‌نژاد باید برای پاس گرگان بازی کند. الان او در اختیار پاس گرگان است اما به دنبال این هستیم که مشکلش را حل کنیم. البته این نه دست ماست و نه دست وزارت ورزش. این چیزی است که باید به دست نیروی انتظامی و ستاد کل نیروهای مسلح حل شود و امیدوارم که این اتفاق بیفتد چرا که امین جزو سرمایه‌های ماست."

داورزنی همچنین در واکنش به مصاحبه اخیر امین اسماعیل‌نژاد تاکید کرد که او ناراحت بوده و به همین خاطر این صحبت‌ها را مطرح کرده است و در نهایت ابراز امیدواری کرد که مشکل این بازیکن حل شود.

دیدگاه‌ها