کد خبر : 1848478 | 24 مهر 1401 ساعت 13:28 | 31.6K بازدید | 11 دیدگاه

پورعلی و نمایش آمادگی جلوی چشم کی‌روش (عکس)

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع پرسپولیس یکی از حاضران در اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی است.

پورعلی و نمایش آمادگی جلوی چشم کی‌روش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پورعلی‌گنجی که سه هفته ابتدایی لیگ برتر را به دلیل مشکل فسخ قرارداد با باشگاه چینی از دست داده بود، در هفته‌های اخیر عضو ثابت ترکیب اصلی پرسپولیس بوده و زوج خط دفاعی را با گئورگی گولسیانی تشکیل داده است.

او هفته گذشته و در جریان بازی مقابل سپاهان فرصت مهم گلزنی پرسپولیس را در اختیار داشت و ارسال سعید صادقی را با یک ضربه سر همراه کرد که با واکنش خوب پیام نیازمند تبدیل به گل نشد اما شاید بهترین نمایش پورعلی با پیراهن پرسپولیس در بازی این هفته مقابل مس رفسنجان بود که به کلین شیت سرخپوشان کمک زیادی کرد.

حالا 48 ساعت پس از پایان این بازی، شماره هشت سرخپوشان در تمرین تیم ملی حضور یافته تا در کنار سایر ملی‌پوشان برنامه آماده‌سازی موردنظر کارلوس کی‌روش را پیش ببرد.

نکته جالب اینکه دیگر مدافعان مرکزی تیم ملی، خلیل‌زاده، کنعانی و حسینی، عضو تیمهای خارجی هستند و به همین دلیل پورعلی‌گنجی تنها مدافع مرکزی حاضر در این اردو محسوب می‌شود که البته با نفراتی چون سهرابیان،چشمی و... که در پست‌های متفاوتی هم بازی می‌کنند، رقابت دارد.

در عین حال پورعلی که مدت زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد، فرصت این را دارد تا اعتماد کارلوس کی‌روش را دوباره جلب کند تا برای دومین جام جهانی متوالی مدافع مرکزی ثابت تیم ملی باشد؛ ماموریتی سخت در رقابت با مدافعان پرتلاش تیم ملی.

دیدگاه‌ها