کد خبر : 1848484 | 24 مهر 1401 ساعت 13:51 | 36K بازدید | 2 دیدگاه

امروز اولین بازی در لیگ برتر

امین اسماعیل نژاد بالاخره کوتاه آمد!

امین اسماعیل نژاد امروز در ترکیب پاس گرگان به میدان خواهد رفت.

امین اسماعیل نژاد بالاخره کوتاه آمد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران هنوز وضعیت امین اسماعیل‌نژاد مشخص نبود. با توجه به مدت زمان باقی مانده از خدمت سربازی این بازیکن، او باید در این فصل برای پاس گرگان به میدان برود اما اخیراً اخباری پیرامون احتمال حل شدن مشکل او و پیوستن این بازیکن به یک تیم دیگر مطرح بود.

اسماعیل نژاد چند روز پیش در مصاحبه‌ای با ورزش‌سه سفره دل خود را باز کرد. این ستاره جوان والیبال ایران اعلام کرد که حاضر نیست برای پاس گرگان به میدان برود و ترجیح می دهد ادامه خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارد تا این که لباس این تیم را بر تن کند.

با این حال محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال امروز اعلام کرد که این تصمیم ستاد نیروهای مسلح است و اسماعیل نژاد تا زمان حل شدن مشکلش باید در پاس گرگان به میدان برود.

پاس گرگان امروز در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر والیبال ایران به مصاف تیم صدرنشین یعنی فولاد سیرجان خواهد رفت و پیگیری های ما حاکی از آن است که اسماعیل نژاد بالاخره کوتاه آمده و با پاس گرگان به سیرجان سفر کرده است. او همچنین امروز به احتمال فراوان در ترکیب پاس گرگان به میدان خواهد رفت تا شایعات فعلا درباره این ستاره ملی‌پوش پایان پیدا کند.

دیدگاه‌ها