کد خبر : 1848496 | 24 مهر 1401 ساعت 15:10 | 21.1K بازدید | 3 دیدگاه

هم‌نام رحمتی با گل مقابل استقلال(عکس)

هافبک آلومینیوم با گلزنی مقابل مس کرمان پایه‌گذار برتری تیمش شد.

هم‌نام رحمتی با گل مقابل استقلال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک جدا از اینکه سعی داشت در دیدار اخیرش مقابل مس کرمان برای چهارمین بازی متوالی به روند شکست‌ناپذیری ادامه بدهد، به دنبال این بود تا قبل از تقابل حساس با استقلال سه امتیاز را به دست بیاورد که برتری اراکی‌ها با گلزنی محمود قائدرحمتی همراه بود.

این بازیکن که دو هفته قبل در دیدار برابر ملوان انزلی با یک حرکت سریع از میانه زمین تا محوطه جریمه یک ضربه پنالتی به سود تیمش گرفته بود، در بازی هفته نُهم مقابل مس کرمان هم سه شوت به سمت دروازه این تیم زد که یکی از آنها منجر به گل اول شاگردان سید مهدی رحمتی شد.

قائدرحمتی که فصل گذشته دو گل سه امتیازی برای آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت آبادان و فجر سپاسی به ثمر رسانده بود، در دیدار این هفته برابر مس کرمان نیز توانست روی یک ضربه ریباند شده، با شوت محکم گل نخست بازی را به ثمر رساند و پایه‌گذار برتری تیمش شود.

هافبک آلومینیوم اراک که در آخرین حضورش در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس یک پاس گل داده بود، امیدوار است در هفته پیش رو نیز که در این استادیوم به میدان می‌رود، نمایش خوبی برابر استقلال داشته باشد و تیمش را در کسب امتیاز کمک کند.

1753694
1753695

عکس: محمد عباسی

دیدگاه‌ها