کد خبر : 1848508 | 24 مهر 1401 ساعت 16:27 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار ترکیب با محمدی، بدون حاج‌صفی

آ. ا. ک آتن یکی از دو بازیکن ایرانی خود را از ابتدا مقابل آترومیتوس در اختیار دارد.

تکرار ترکیب با محمدی، بدون حاج‌صفی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته هشتم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن در حالی که احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی را در فهرست نفرات خود دارد، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه آگیا سوفیا مقابل تیم رده هفتمی آترومیتوس قرار خواهد گرفت.

میلاد محمدی پس از اینکه در هفته گذشته سوپر لیگ یونان حضور ثابت در ترکیب آ. ا. ک آتن داشته و نمایش خوبی ارائه کرده بود، امروز هم یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش در دیدار با آترومیتوس است.

مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن که پس از چهار حضور تعویضی در ترکیب تیمش، در دو مسابقه اخیرشان به جمع نفرات ثابت رسیده، امروز هم همین روند را مقابل آترومیتوس دنبال خواهد کرد و امیدوار به تثبیت جایگاهش است.

احسان حاج‌صفی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن که پس از پنج هفته حضور ثابت و متوالی در ترکیب این تیم، در هفته ششم به دلیل بیماری از فهرست فاصله گرفته و در دیدار اخیرشان هم نیمکت‌نشین بود، امروز هم دور از جمع نفرات اصلی تیمش برابر آترومیتوس دیده می‌شود.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با پنج پیروزی و دو شکست در این فصل ۱۵ امتیازی و تیم سوم جدول سوپر لیگ یونان است که در صورت پیروزی مقابل آترومیتوس به رده دوم صعود می‌کند.

1753713
1753712

دیدگاه‌ها