کد خبر : 1848510 | 24 مهر 1401 ساعت 16:50 | 8.2K بازدید | 19 دیدگاه

گزارش:

برنابئو بهشت تراشتگن: رکورد کلین‌شیت حفظ می‌شود؟

مارک آندره تراشتگن در لالیگا چهار با با بارسلونا در برنابئو مقابل رئال برنده شده و امروز در شرایطی به ال‌کلاسیکو رسیده که 624 دقیقه گلی دریافت نکرده است.

برنابئو بهشت تراشتگن: رکورد کلین‌شیت حفظ می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بدون شک بارسلونا در ال‌کلاسیکوی امروز روی درخشش مارک آندره تراشتگن حساب ویژه ای باز کرده است. گلر 30 ساله آلمانی در بهترین فرم خودش در لالیگا قرار دارد و در هشت هفته گذشته تنها یک بار دروازه اش باز شده است. در هفته دوم و بازی برابر رئال سوسیداد بود که الکساندر ایساک موفق شد دروازه تراشتگن را باز کند و او در 6 بازی متوالی بعدی دروازه اش را بسته نگه داشته است. تراشتگن 624 دقیقه است که گل نخورده و این برای او یک رکورد محسوب می شود. تراشتگن بی تردید شانس اول کسب جایزه بهترین دروازه بان فصل(زامورا) است. 

1753685

گلر آلمانی تاکنون در لالیگا یازده بار برابر رئال قرار گرفته و حاصل کار برای او پنج برد، سه تساوی و سه شکست بوده است. در این یازده بازی او 12 گل نیز دریافت کرده است. نکته جالب اینکه چهار پیروزی تراشتگن در ال‌کلاسیکو در ورزشگاه برنابئو بوده و او در نوکمپ تنها یک بار طعم پیروزی برابر رئال را چشیده است. بازی امروز هم در برنابئو است و تراشتگن امیدوار به تکرار خاطرات خوب خود است.

1488631

تراشتگن همچنین 15 بار در ال‌کلاسیکو مقابل کریم بنزما قرار گرفته است که 10 تایش در لالیگا بوده و جالب اینکه ستاره فرانسوی رئال تنها یک بار دروازه او را(در لالیگا) باز کرده است. باید دید رکورد خوب تراشتگن در پایان ال‌کلاسیکو تداوم خواهد داشت یا بالاخره دروازه‌اش باز می شود.

دیدگاه‌ها