کد خبر : 1848519 | 24 مهر 1401 ساعت 17:25 | 37.7K بازدید | 5 دیدگاه

پس از درخشش برابر بیلبائو

عذرخواهی رسمی گریزمان: ببخشید به بارسلونا رفتم

آنتوان گریزمان در سال 2019 از اتلتیکو راهی بارسلونا شد ولی پس از دو فصل ناموفق به این باشگاه برگشت. قرارداد او دو ساله و قرضی بود اما به تازگی دائمی شد. او شب گذشته بالاخره از هواداران اتلتیکو عذرخواهی کرد.

عذرخواهی رسمی گریزمان: ببخشید به بارسلونا رفتم

به گزارش "ورزش سه"، سه سال پیش آنتوان گریزمان با قراردادی به ارزش 120 میلیون یورو اتلتیکو را به مقصد بارسلونا ترک کرد ولی در تابستان سال گذشته با قراردادی دو ساله و قرضی به این باشگاه برگشت. در نهایت هفته گذشته اتلتیکو با پرداخت 20 میلیون یورو قرارداد گریزمان را دائمی کرد.

1740883

ستاره فرانسوی شب گذشته در زمین بیلبائو تک گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند و در پایان بازی از هواداران اتلتیکو عذرخواهی کرد:«از اینکه به شکل قطعی بازیکن اتلتیکو هستم، احساس غرور می کنم و حالا می توانم از هواداران عذرخواهی کنم. می دانم که شکل جدایی‌ام بسیاری را آزار داد و خیلی از هواداران در یک سال گذشته منتظر عذرخواهی من بودند. من حالا می توانم عذرخواهی کنم ولی بهترین روش عذرخواهی درخشش در میدان مسابقه است. می خواهم بازهم برای اتلتیکو گل بزنم و هواداران را خوشحال کنم.»

گریزمان ادامه داد:«متاسفانه در لیگ قهرمانان روند خوبی نداریم ولی در لالیگا شرایط‌مان بهتر است. ما نسبت به هفته های پیش رو خوشبین هستیم و هنوز دو بازی دیگر در لیگ قهرمانان داریم و می توانیم به دور یک هشتم نهایی برویم.»

دیدگاه‌ها