کد خبر : 1848520 | 24 مهر 1401 ساعت 17:16 | 13.7K بازدید | 6 دیدگاه

گلایه سرمربی اینتر: فصل قبل را یادتان رفت!

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، مدعی شد تیمش مقابل سالرنیتانا حاکم توپ و میدان بوده است.

گلایه سرمربی اینتر: فصل قبل را یادتان رفت!

به گزارش "ورزش سه"، امروز اینتر با گل های لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا با نتیجه 2-0 برابر سالرنیتانا به برتری دست یافته و اوضاع خود در جدول سری آ را بهبود بخشید. سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی و جوان اینتر، در پایان این دیدار از اینکه دستاوردهای فصل گذشته تیمش مورد توجه قرار نگرفته، ابراز ناراحتی کرد.

سیمونه اینزاگی گفت: "ما از دقیقه اول تا دقیقه 94 بازی را کنترل کردیم، همیشه تهاجمی و متمرکز بودیم و این روند برای یک سرمربی معنی زیادی دارد، زیرا من می دانم که ذهنیت یک تیم ممکن است پس از یک بازی بزرگ اروپایی متزلزل شود. ما باید این روند را به همین شکل ادامه داده و برای قوی‌تر شدن بیشتر تلاش کنیم.

1753726

سرمربیان همیشه در کانون توجه هستند. در ابتدای همه چیز به بهترین شکل پیش نرفت و مردم به 84 امتیاز و رتبه دوم فصل گذشته به عنوان چیزی شبیه یک شکست نگاه می کردند. آنها دو جام را که در فصل گذشته کسب کردند نادیده گرفتند و این کمی اذیت کننده و بد است. اکنون ما سه پیروزی و یک تساوی از دیدارهایی مثل دو بازی بسیار فشرده مقابل بارسلونا کسب کردیم. من همیشه سعی کردم تلاش کرده و آرام بمانم.

شرایط روملو لوکاکو و دوری طولانی مدت این ستاره بلژیکی؟ او دچار مصدومیتی شده که در گذشته هرگز در دوران حرفه‌ای خود تجربه نکرده بود. دارم می بینم که او سخت تلاش می‌کند تا هر چه زودتر بازگردد، اما لوکاکو برای این دیدار آماده نبود.

حضور آندره اونانا؟ انگشت سمیر هاندانوویچ مشکل داشت و او امروز قادر به بازی کردن نبود، اما من برای همه پست گزینه‌های بیشتری برای انتخاب می خواهم."

دیدگاه‌ها