کد خبر : 1848546 | 24 مهر 1401 ساعت 19:24 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

پاقدم خوب محرمی در برد ۳ گله دینامو

دینامو زاگرب در جریان برتری تیمش مقابل واراژدین یک نیمه بازی کرد.

پاقدم خوب محرمی در برد ۳ گله دینامو

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ یک کرواسی، تیم دینامو زاگرب که صادق محرمی را برخلاف مسابقه اروپایی اخیرش در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه ماکسیمیر مقابل تیم رده پنجمی واراژدین قرار گرفت.

دینامو زاگرب که در نیمه اول عملکرد غیر منتظره‌ای مقابل واراژدین داشت و با یک گل در این مسابقه خانگی شکست خورده بود، در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام داد و ورود بازیکنانی مثل صادق محرمی و پتکوویچ روند مسابقه را کاملا عوض کرد و به برتری رسید.

1753827
محرمی با این پاس رو به جلو برای درمیچ، موقعیت پیش از گل اول دینامو زاگرب را ساخت تا این بازیکن به پتکوویچ پاس گل بدهد

یاران محرمی در نیمه دوم با نمایشی کاملا برتر نسبت به حریف ۱۰ نفره خود، موفق شدند سه گل در ۲۰ دقیقه پایانی مسابقه بزنند و به پیروزی پُر گل برابر واراژدین برسند.

دینامو زاگرب در مسابقه‌ای که برونو پتکوویچ، ستاره‌اش بود و دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، به برتری ۳ بر یک مقابل واراژدین دست یافت تا ۳۴ امتیازی شود و ضمن تثبیت جایگاهش در صدر جدول لیگ یک کرواسی، فاصله خود با هایدوک اسپلیت رده دومی را به ۸ امتیاز افزایش دهد.

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب در حضور ۴۵ دقیقه‌ای خود مقابل واراژدین نمایش موثری در ترکیب تیمش داشت و یازدهمین بازی فصل‌اش را در لیگ یک کرواسی انجام داد.

دیدگاه‌ها