کد خبر : 1849952 | 03 آبان 1401 ساعت 11:19 | 6.7K بازدید | 2 دیدگاه

محرمی آماده دومین جدال مقابل آث میلان (عکس)

سرمربی دیناموزاگرب از آمادگی تمام بازیکنانش برای جدال با آث میلان خبر داد.

محرمی آماده دومین جدال مقابل آث میلان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های دیناموزاگرب و میلان در استادیوم خانگی آبی‌پوشان کرواسی، ماکسیمیر، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو شکست متوالی میلان مقابل چلسی باعث شده تا این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار باشد و تیم بازنده تا حد زیادی شانس صعود خود را از دست بدهد.

روز گذشته شاگردان آنته چاچیچ، در استادیوم ماکسیمیر آخرین جلسه تمرینی خود را در حالی برگزار کردند که صادق محرمی، مدافع ملی‌پوش ایرانی نیز در این تمرین حضور داشت. محرمی در دیدار رفت مقابل آث میلان نیز به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.

چاچیچ، در نشست خبری پیش از بازی از آمادگی تمام بازیکنانش خبر داد و گفت که این بیست و ششمین بازی فصل دیناموزاگرب است و باعث خوشحالی آنهاست که هیچ مصدومی را در ترکیب خود ندارند.

1756388

تیم میلان اما روز گذشته در استادیوم محل بازی تمرین نکرد و شاگردان استفان پیولی تنها برای قدم‌زدن و آشنایی با استادیوم ماکسیمیر راهی این ورزشگاه شدند. در این بازی مهمترین غایب روسونری مایک میگنان، گلر فرانسوی است که در فیفادی آسیب دید و احتمالا گلر رومانیایی به جای او بازی خواهد کرد.

سرمربی دیناموزاگرب همچنین گفت: تفاوت ما با میلان زیاد نیست و اگر تلاش زیادی کنیم شانس تغییر نتیجه را خواهیم داشت.

1756389

میلان و دیناموزاگرب 4 امتیاز از دیدارهای قبلی کسب کردند و باتوجه به دیدار چلسی(7) مقابل سالزبورگ(6)، تیم پیروز در این بازی شانس بالایی برای صعود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها