کد خبر : 1848553 | 24 مهر 1401 ساعت 19:59 | 21.6K بازدید | 32 دیدگاه

ژول کُنده: رئال مادرید با دو فرصت دو گل زد

ژول کُنده، مدافع فرانسوی بارسلونا، معتقد است این تیم برابر رئال مادرید نمایش بدی ارائه نداده است.

ژول کُنده: رئال مادرید با دو فرصت دو گل زد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در شرایطی در خانه حریف با نتیجه 1-3 مغلوب رئال مادرید شد که فرصت های خوبی برای گلزنی داشت، اما حریف فرصت طلب تر بود و در نهایت به این سه امتیاز مهم دست یافت. ژول کُنده، مدافع جدید بارسلونا، بابت این شکست ابراز ناامیدی کرده و مدعی شد بازیکنان بارسا باید از اتفاقات این مسابقه برای آینده درس بگیرند.

ژول کُنده گفت: باید در صحنه گل اول رئال مادرید خطا می کردیم تا جلوی گلزنی حریف را بگیریم. در نیمه اول و زمانی‌که رئال مادرید با تغییرات هجومی خود نمایش بهتری داشت، ما موقعیت هایی را خراب کرده و می توانستیم در 45 دقیقه نخست یک بار به گل برسیم. ما بابت این شکست بسیار ناامیدیم، زیرا تصور می کنم برابر رئال مادرید نمایش بدی ارائه ندادیم.

1753799

اما ما باید از اتفاقات این مسابقه درس گرفته و تلاش کنیم در دیدارهای بعد نمایش موثرتری در زمین ارائه دهیم. ما می‌ توانستیم هنگام زدن گل ‌های رئال مادرید بهتر عمل کنیم و برای پیروز شدن در چنین مسابقاتی باید در ادامه پیشرفت کنید. هفته ناامید کننده بارسلونا؟ بله، اما ما به کادر فنی تیم اعتماد کامل داریم. نقطه قوت رئال مادرید این است که با دو موقعیت دو گل به ثمر رساند و ما باید از این موضوع درس بگیریم.

صحنه پنالتی و گل سوم رئال مادرید؟ نمی دانم در آن صحنه روی رودریگو خطایی رخ داد یا نه و باید دوباره صحنه برخورد اریک گارسیا با این بازیکن را ببینم."

دیدگاه‌ها