کد خبر : 1848652 | 25 مهر 1401 ساعت 12:12 | 33.2K بازدید | 32 دیدگاه

کروس در آغوش مودریچ: این هماهنگ‌ترین رئال است

فریاد در برنابئو: ژاوی بمان!

پیروزی رئال مادرید برابر بارسلونا باعث شده که این تیم از سوی بسیاری مورد تحسین قرار بگیرد.

فریاد در برنابئو: ژاوی بمان!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی کریم بنزما گل اول رئال برابر بارسا را به ثمر رساند، لوکا مودریچ به سمت تونی کروس دوید تا او را در آغوش بگیرد.
این بازیکن آلمانی روی زمین نشسته و در حالی که از تلاش برای غلبه بر سرخیو بوسکتس و ارسال توپ برای وینیسیوس جونیور که حرکت منجر به گل را آغاز کرده خسته بود، دستانش را به نشانه خوشحالی رو به بالا گرفته بود.

1754136
این حرکت و این تصویر در آغوش گرفتن کروس توسط مودریچ، در واقع نمای کاملی از رئال مادرید در یک دهه اخیر و البته واقعیتی بود که در حال حاضر در این تیم جریان دارد: رئال کارلو آنچلوتی با وجود تمامی فشارهایی که روی شانه‌هایش احساس می‌کند همچنان به مسیرش ادامه می‌دهد.
این در واقع نشانه کاملی از عطشی است که این تیم برای کسب تمامی موفقیت‌ها و قهرمانی‌های ممکن با وجود درخشش در فصل گذشته دارد.
"تو جزو سه بازیکن برتری"
گل دوم رئال توسط فدریکو والورده روی پاس فرلان مندی به ثمر رسید که به هفدهمین بازیکن رئال تبدیل شد که توانست روی گل‌های این تیم در این فصل نقش داشته باشد. حالا تنها ناچو، خسوس وایخو، کاماوینگا و ماریانو دیاز هستند که در این فصل گل نزده یا پاس گلی ارسال نکرده‌اند.

1754137
گل والورده پنجمین گل او در این فصل بود و به نظر می‌رسد که این بازیکن در تلاش است تا نظر آنچلوتی را جلب کند که از او خواسته بود امسال بیشتر از 10 گل به ثمر برساند.
کروس پس از پایان بازی با انتشار توییتی مدعی شد که والورده در حال حاضر جزو سه بازیکن برتر دنیاست و به این شکل تحسین خودش را نسبت به او ابراز کرد.
گل سوم رئال در این بازی را نیز رودریگو وارد دروازه حریف کرد تا به صورت مشترک با پنج گل در جایگاه دوم برترین گلزن این فصل رئال مادرید قرار بگیرد.

1754134
چهار مهاجم آنچلوتی در مجموع 22 گل از 32 گل زده شده توسط این تیم در 14 مسابقه رسمی این فصل را وارد دروازه حریفان کرده‌اند. آنتونیو رودیگر، مودریچ و داوید آلابا هر کدام دو گل و ادن هازارد، مارکو آسنسیو، ادر میلیتائو و لوکاس واسکز نیز هرکدام یک گل به ثمر رسانده‌اند.
کروس که هنوز موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده، سه پاس گل ارسال کرده است تا پس از وینیسیوس با پنج پاس گل در رده دوم بهترین پاسور این فصل رئال مادرید قرار بگیرد. آلابا و رودریگو هم به همراه این هافبک آلمانی در جایگاه دوم قرار دارند.
"ژاوی بمان!"
ترکیبی از اشتیاق برای حضور بازیکنان جوان و خوشحالی از درخشش اسطوره‌های قدیمی باعث شد که هواداران حاضر در ورزشگاه در بازی دیروز لبریز از شور و شوق باشند. همین خوشحالی باعث شد که آنها به تمسخر حریف هم روی بیاورند.
فریادهای «ژاوی بمان، ژاوی بمان» و همچنین «پیش به سوی لیگ اروپا!» بارها در این ورزشگاه طنین‌انداز شد تا بحران ایجاد شده در بارسا از سوی تماشاگران حاضر در سانتیاگو برنابئو به آنها یادآوری شود.

1754133
هواداران همچنین مراتب قدردانی خودشان را نسبت به رودیگر نشان دادند که در جریان بازی برابر شاختار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به شدت مصدوم شد و با توجه به بخیه‌هایی که روی صورتش داشت از ماسک محافظ برای حضور در این بازی استفاده کرده بود. تماشاگران در زمان حضور او در کنار زمین برای گرم کردن با شعار «بتمن» از او استقبال کردند.
تماشاگران در انتهای بازی نیز خوشحالی خودشان را با اشاره به مراسم امشب توپ طلا به پایان بردند. بسیاری باور دارند که توپ طلا به کریم بنزما خواهد رسید و تماشاگران حاضر در برنابئو نیز با شعار «توپ طلا، کریم، توپ طلا» در آخر بازی با کاپیتان تیم‌شان وداع کردند.
آبراهام رومرو - ال‌موندو

دیدگاه‌ها