کد خبر : 1848559 | 24 مهر 1401 ساعت 21:17 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازی‌های پُر گل در شروع دوباره لیگ فوتسال

سه مسابقه امروز لیگ برتر فوتسال با رد و بدل شدن ۲۲ گل به اتمام رسید.

بازی‌های پُر گل در شروع دوباره لیگ فوتسال

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران که به‌خاطر انجام بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا تعطیل شده بود، از ساعت ۱۶ امروز با انجام سه مسابقه از هفته نُهم پیگیری شد که در آن تیم‌های گهر زمین سیرجان و مقاومت البرز، توانستند به برتری مقابل صنایع پشتیبان هرمزگان و فرش‌آرا مشهد برسند و سفیرگفتمان تهران و قند کاترین آمل هم به تساوی برابر هم رضایت دادند.

* گهر زمین جایگاه صنایع را گرفت

در شرایطی که نیمه اول این مسابقه با تساوی یک بر یک پایان پیدا کرده بود، در نیمه دوم گهر زمین سیرجان توانست نمایش متفاوتی مقابل صنایع پشتیبان هرمزگان داشته باشد و در این مسابقه خانگی به پیروزی پر گل ۵ بر ۲ دست پیدا کند تا ۱۶ امتیازی شود و با یک پله صعود و جای گذاشتن حریف امروز خود در جدول لیگ برتر فوتسال، در جایگاه پنجم قرار بگیرد.

* مقاومت از منطقه خطر دور شد

یکی از جدال‌های حساس هفته را تیم‌های پایین جدولی مقاومت البرز و فرش‌آرا مشهد مقابل هم برگزار کردند که تیم مقاومت با درخشش بهروز عظیمی که چهار گل به ثمر رساند و سهیل جامدی که یک گل زد، به برتری ۵ بر ۲ مقابل فرش‌آرا دست یافت تا ۶ امتیازی شود و با صعود یک پله‌ای در رتبه دوازدهم جدول و بالاتر از آناصنعت قم قرار بگیرد. فرش‌آرا نیز که هر دو گل‌اش را حامد عبداللهی به ثمر رساند، با ۸ امتیاز در جایگاه دهم ماند.

* جذاب‌ترین بازی برنده نداشت

تیم سفیر گفتمان تهران در سالن قیانوری میزبان قند کاترین بود ولی علی‌رغم اینکه با نتیجه چهار بر یک از حریف خود پیش افتاده بود، نتوانست این برتری پُر گل را حفظ کند و با دریافت سه گل از شاگردان جواد اصغری‌مقدم، در نهایت به تساوی ۴ بر ۴ رضایت داد. علی خلیل‌وند(۲ بار)، بهنام فعال و مرتضی فرزانیان برای سفیر گفتمان گلزنی کردند و سه گل از چهار گل قند کاترین را هم مهدی دهقان‌نژاد(۲ بار)، مسعود عباسی به ثمر رساندند.

چهار مسابقه دیگر هفته نُهم لیگ برتر فوتسال فردا دوشنبه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی تیم‌های سن‌ایچ ساوه و گیتی‌پسند اصفهان مقابل هم قرار می‌گیرند:

سن‌ایچ ساوه – گیتی‌پسند اصفهان
چیپس کامل مشهد – کراپ الوند
زندی بتن کلاردشت – آناصنعت پاسارگاد قم
مس سونگون ورزقان – فولاد زرند ایرانیان

دیدگاه‌ها