کد خبر : 1848562 | 24 مهر 1401 ساعت 20:23 | 50.5K بازدید | 28 دیدگاه

مودریچ تماشایی بود

آنچلوتی: بردیم چون اشتباه فصل قبل را تکرار نکردم

کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 3-1 رئال برابر بارسا بسیار خوشحال بود و گفت که بر خلاف بازی برگشت فصل قبل، ترکیبی منطقی را به زمین فرستاد و نتیجه اش را هم گرفت.

آنچلوتی: بردیم چون اشتباه فصل قبل را تکرار نکردم

به گزارش "ورزش سه"، مهمترین بازی تاریخ فوتبال باشگاهی اسپانیا و نخستین ال‌کلاسیکوی فصل در چارچوب مسابقات هفته نهم لالیگا از ساعت 17:15 امروز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا برگزار شد و این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که موفق شدند این بازی را با نتیجه 3-1 به سود خود خاتمه دهند و تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز را دست خالی به بارسلونا بفرستند.

کریم بنزما در دقیقه 12، فدریکو والورده در دقیقه 35 و رودریگو گوئس در دقیقه 2+90 گل‌های رئال مادرید را به ثمر رساندند. فران تورس نیز در دقیقه 83 موفق به جبران یکی از گل‌های خورده شد.

1753839

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری پس از بازی گفت:«برای پیروزی باید یک نمایش کامل ارائه می دادیم و معتقدم بسیار خوب بودیم. خوب شروع کردیم و دو گل هم در نیمه اول زدیم. در نیمه دوم بیشتر سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و در این کار موفق هم بودیم. موقعیت های زیادی به بارسا در نیمه دوم ندادیم و به گلی که زدند نیز بهترین واکنش را نشان دادیم. از بازی تیم کاملا راضی هستم.»

کارلتو ادامه داد:«میلیتائو مامور مهار لواندوفسکی بود و او به خوبی کنترل شد. تونی کروس و شوامنی هم در کارهای دفاعی فوق العاده بودند. روی نیمکت بازیکنان خوبی داشتم که شایسته حضور در زمین بودند و با ورودشان کمک کردند بازی را تحت اختیار خودمان بگیریم. در دقایق پایانی به بازیکنان پرانرژی نیاز داشتیم. کاماوینگا به فده والورده در میانه زمین کمک کرد و رودریگو هم به خوبی جای وینیسیوس را پر کرد.»

1753859

جبران اشتباه فصل قبل و انتخاب یک ترکیب منطقی:«در بازی برگشت فصل قبل ترکیب متفاوتی به زمین فرستادم و تاوانش را با شکست پرگل دادیم. ولی در این بازی بهترین و منطقی ترین ترکیب را به میدان فرستادم. امروز همه بازیکنان در پست خودشان بازی کردند. باید به بازی خوب مودریچ هم اشاره کنم که فوق العاده تماشایی بازی کرد و میانه زمین را برابر تیمی خوب مثل بارسلونا تحت کنترل خودش داشت.»

دیدگاه‌ها