کد خبر : 1848563 | 24 مهر 1401 ساعت 20:28 | 30.8K بازدید | 3 دیدگاه

مهمترین برد فصل فاینورد با جهانبخش

ملی‌پوش ایرانی فاینورد حضور کوتاه مدت در جریان برتری تیمش مقابل آلکمار داشت.

مهمترین برد فصل فاینورد با جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را برای دومین مسابقه پیاپی جزو نفرات ذخیره داشت و از حضورش در ترکیب بهره نمی‌برد، از ساعت ۱۸:۱۵ امروز در آفاس استادیوم مقابل آلکمار صدرنشین قرار گرفت.

یاران جهانبخش که طی دو هفته گذشته لیگ اردیویسه شکست‌ناپذیر بودند و یک تساوی و یک پیروزی داشتند، امروز با انگیزه زیادی به مصاف آلکمار رفتند تا به برتری دست پیدا کنند و هم‌امتیاز با این تیم شوند که این اتفاق برای آنها افتاد.

فاینورد در دیدار امروز علی‌رغم اینکه گل اول را دریافت کرد، در ادامه مسابقه سه بار دروازه آلکمار را گشود و با نمایشی کاملا برتر در این بازی، کاری کرد تا حریف‌شان پس از ۹ هفته شکست‌ناپذیری در لیگ هلند، بازنده زمین را ترک کند.

تیم فوتبال فاینورد در دیدار امروز به پیروزی ارزشمند سه بر یک خارج از خانه دست یافت تا در امتیاز ۲۳ با آلکمار برابر شود و به‌خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم، یک پله بالاتر در رده دوم جدول لیگ اردیویسه هلند قرار بگیرد و به یک امتیازی آیندهوون صدرنشین برسد.

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی فاینورد که در دو دیدار رفت و برگشت سال گذشته به‌عنوان یار جانشین مقابل آلکمار و تیم سابق خود به میدان رفته بود، امروز هم در دقیقه ۸۶ وارد زمین شد و هشتمین بازی فصل خود را انجام داد.

1753876

دیدگاه‌ها