کد خبر : 1848567 | 24 مهر 1401 ساعت 20:46 | 104.1K بازدید | 59 دیدگاه

عصبانیت شدید از تیم داوری

لاپورتا در اتاق داوران: رئیس بارسا را بیرون کردند!

خوان لاپورتا پس از شکست 3-1 بارسا از رئال به شدت عصبانی بود و به رختکن داوران رفت تا از داور بازی توضیح بخواهد.

لاپورتا در اتاق داوران: رئیس بارسا را بیرون کردند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز موفق شد در برنابئو 3-1 بارسلونا را شکست دهد و ضمن گرفتن انتقام شکست فصل قبل، به صدر لالیگا برگردد. این بازی یک صحنه جنجالی داوری هم داشت و بازیکنان بارسا معتقدند بودند در دقیقه 75 داور باید برخورد دنی کارواخال و لواندوفسکی را پنالتی می گرفت. رئال همچنین با دخالت وی ای آر در دقیقه 90 به یک ضربه پنالتی هم دست یافت که رودریگو آن را گل کرد.

1753893

طبق ادعای مارکا، پس از پایان بازی خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، به اتاق داوران رفته تا از سانچس مارتینز، داوری بازی، توضیح بخواهد. با این حال تیم داوری محترمانه از او خواستند تا اتاق را ترک کند تا اتفاق غیرمنتظره و جنجالی ای رخ ندهد. لاپورتا به این اعتراض داشت که چرا داور برای بازبینی صحنه سرنگونی لواندوفسکی به کنار زمین نرفت ولی برای برخورد بین اریک گارسیا و رودریگو این کار را انجام داد. اعتراض او اما به جایی نرسید.

1753891
1753856

دقیقه 90 و در حالی که بارسلونا برای زدن گل تساوی تلاش می کرد، روی یک ضدحمله فده والورده پاس خوبی برای رودریگو مهیا کرد. رودریگو در برخورد با اریک گارسیا نقش بر زمین شد و داور دستور به ادامه بازی داد ولی با دخالت وی ای آر، او برای بازبینی به کنار زمین رفت و به سود رئال پنالتی گرفت. 

بازی رئال و بارسا به دقیقه 75 رسیده بود و کهکشانی ها با دو گل پیش بودند که روبرت لواندوفسکی پس از برخورد با دنی کارواخال در درون محوطه جریمه رئال سرنگون شد.

1753863

 او و بازیکنان بارسا اعتقاد به پنالتی داشتند ولی سانچس مارتینز، داور بازی، دستور به ادامه کار داد و کمک داور ویدیویی نیز پس از بررسی صحنه تصمیم او را تایید کرد. تکرار تصاویر نشان می داد که کارواخال از پشت روی لواندوفسکی خطا می کند اما داور شدت برخورد را برای اعلام پنالتی کافی ندانست.

بارسلونا هفته قبل به داوری بازی با اینتر در سن سیرو هم اعتراض شدید داشت و معتقد بود شکست برابر نراتزوری به خاطر تصمیمات بحث برانگیز داوری بوده اما در نهایت از شکایت به یوفا منصرف شدند.

دیدگاه‌ها