کد خبر : 1848569 | 24 مهر 1401 ساعت 20:57 | 30.7K بازدید | 13 دیدگاه

کارت قرمز برای کلوپ: عصبانیت کار دست یورگن داد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در اواخر دیدار این تیم مقابل منچسترسیتی توسط داور اخراج شد تا یکی از اتفاقات مهم بازی حساس دو تیم به نام او رقم بخورد.

کارت قرمز برای کلوپ: عصبانیت کار دست یورگن داد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس از ساعتی پیش در آنفیلد آغاز شده و لیورپول و منچسترسیتی به مصاف هم رفته‌اند.

دیدار دو تیم در سالهای اخیر یکی از حساس‌ترین دیدارهای دنیای فوتبال بوده چرا که لیورپول و سیتی چند فصل پیاپی است که تنها مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند. اهمیت این دیدار به حدی است که از آن با عنوان نیو کلاسیک یا کلاسیک جدید یاد می‌شود.

درحالی‌که لیورپول در آنفیلد با گل محمد صلاح از سیتی پیش افتاده است؛ قرمزها در دقیقه 86 با اتفاقی عجیب مواجه شده و سرمربی‌شان را از دست دادند.

1753922

بعد از برخوردی که بین محمد صلاح، زننده گل لیورپول، با یکی از بازیکنان سیتی پیش آمد؛ یورگن کلوپ از اینکه داور مسابقه اعلام خطا نکرده خشمگین شد و اعتراض شدید او به آنتونی تیلور در کنار خط باعث شد او کارت قرمز را در مقابل چشمان خود ببیند. کلوپ دقایق باقی‌مانده را باید از روی سکوها دنبال کند.

1753923

صحنه مورد اعتراض کلوپ درگیری بین صلاح و سیلوا بود. او معتقد بود سیلوا روی ستاره گلزن تیمش مرتکب خطا شده و داور باید به سود لیورپول یک ضربه آزاد اعلام کند. 
1753924

دیدگاه‌ها