کد خبر : 1848593 | 24 مهر 1401 ساعت 23:39 | 20.4K بازدید | 6 دیدگاه

اولین پاس گل امباپه، دوازدهمین گل نیمار (عکس)

نیمار در جریان دیدار پاری سن ژرمن مقابل مارسی با پاس کیلیان امباپه دروازه حریف را باز کرد تا دوازدهمین گل فصل خود را با پیراهن پی‌اس‌جی به ثمر برساند.

اولین پاس گل امباپه، دوازدهمین گل نیمار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن از ساعتی پیش در خانه خود، ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، به مصاف مارسی رفته است تا اولین دیدار بزرگ لیگ یک، موسوم به لو کلاسیک را برگزار کند.

در حالی‌که نیمه اول در وقتهای قانونی با تساوی بدون گل پایان یافت پاریسی‌ها در وقتهای اضافه این نیمه هم دست از تلاش برنداشتند. درحالی‌که 2 دقیقه از وقتهای تلف شده این نیمه سپری می‌شد روی یک حمله و اشتباه بازیکنان مارسی دو ستاره پی‌اس‌جی در یک همکاری خوب موفق شدند اولین گل تیم‌شان را به ثمر برسانند.

اشتباه بازیکنان مارسی در دفع توپ کافی بود تا کیلیان امباپه بیرون از محوطه جریمه مارسی صاحب توپ شود. امباپه با اینکه می‌‌توانست شخصا پیشروی کرده و شانسش برای گلزنی را امتحان کند تشخیص داد که نیمار در موقعیت بهتری قرار دارد. این ستاره فرانسوی بدون خودخواهی توپ را در مرکز محوطه جریمه به نیمار سپرد تا او با بیرون پا دروازه مارسی را باز کند.

1754009
1754010

 

این اولین پاس گلی بود که در این فصل به نام امباپه ثبت می‌شد. اما بر خلاف امباپه، آمار برای نیمار در این فصل درخشان بوده است. ستاره برزیلی با این گل تعداد گلهایش برای پی‌اس‌جی را به عدد 12 گل رساند. او بر خلاف امباپه در پاس گل هم آمار درخشانی دارد و تا کنون 9 پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است.

1754012
1754013

آمار درخشان نیمار خبر خوبی برای حریفان برزیل در جام جهانی قطر نخواهد بود. او در شانزده بازی برای پی‌اس‌جی 12 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل داده است.

دیدگاه‌ها