کد خبر : 1848595 | 24 مهر 1401 ساعت 23:45 | 26.8K بازدید | 15 دیدگاه

بازی در پست‌های دیگر را دوست دارم؛

حسینی: مقابل استقلال حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

مدافع آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل استقلال نمایش خوبی داشته باشند.

حسینی: مقابل استقلال حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک موفق شد 2 بر صفر مس کرمان را در هفته نهم رقابت های لیگ برتر از پیش رو بردارد. سید محمداحسان حسینی درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. ما در قالب تیمی توانستیم مس را از پیش رو برداریم. در دقایق 15 و 30 گل های اول و دوم را زدیم و در سایر دقایق بازی توانستیم کنترل خوبی انجام بدهیم. دستورات کادر فنی را اجرا کردیم و این بازی خانگی را بردیم.

این بازیکن که پست تخصصی‌اش دفاع وسط است اما با صلاح‌دید سید مهدی رحمتی به‌عنوان مدافع چپ بازی می‌کند و در این پست هم نمایش خوبی داشته، در این باره ابراز کرد: برای دفاع میانی خیلی سخت است که بتواند در پست دیگری بازی کند. از طرفی هم دوست دارم بازی در پست های دیگر را تجربه کنم و هر کاری که آقای رحمتی بخواهد؛ انجام می‌دهم و سعی می‌کنم که بهترینِ خودم را ارائه بدهم.

وی در مورد روند نباختن های آلومینیوم اراک در چهار بازی اخیر عنوان کرد: اول فصل فراز و نشیب داشتیم، اما حالا چهار بازی است که گل نخوردیم و نباخته‌ایم و میانگین هر بازی یک امتیاز را گرفته‌ایم. تمام تلاشمان را می‌کنیم به این روند ادامه بدهیم و هر بازی با امتیاز خارج شویم.

مدافع آلومینیوم در مورد دیدار با استقلال نیز گفت: تیم استقلال با پرسپولیس هم امتیاز هست و هر دو صدر جدول هستند. تیم ساپینتو تیم خوبی است ولی ما هم طبق شرایط جدول به امتیاز نیاز داریم و فقط به بردن فکر می‌کنیم. تک تک بازی‌ها برای ما مهم است. با تمام احترامی که برای استقلال قائل هستیم باید بگویم که در این بازی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

حسینی که خودش یک مدافع است در خصوص رویارویی با مهاجمان استقلال و اینکه کدام یک خطرناکتر هستند، عنوان کرد: نمی‌خواهم اسم ببرم. در مجموع استقلال تیم خوبی است. ما تلاش می‌کنیم طبق بازی‌های اخیرمان که نتایج خوبی گرفته‌ایم و گل دریافت نکرده‌ایم پیش برویم و مهاجمان استقلال را مهار کنیم. فوتبال است و هر اتفاقی می‌افتد و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

دیدگاه‌ها