کد خبر : 1848599 | 25 مهر 1401 ساعت 00:29 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

ورونا 1-2 میلان: روسونری نزدیک‌تر به صدر جدول

میلان در هفته دهم سری آ در یک بازی خارج از خانه موفق شد هلاس ورونا را با نتیجه 2-1 شکست دهد.

ورونا 1-2 میلان: روسونری نزدیک‌تر به صدر جدول

به گزارش "ورزش سه"، روسونری به عنوان مدافع عنوان قهرمانی سری آ دهمین بازی خود در فصل جدید را در خانه هلاس ورونا برگزار کرد. میلانی‌ها که دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و از جمله در مسابقه حساس با یوونتوس به پیروزی رسیدند، امیدوار بودند که با پیروزی مقابل ورونا به روند خوب خود در سری آ ادامه دهند.

هلاس ورونا در دقایق اولیه موقعیت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه فارائونی با واکنش خوب تاتاروسانو مهار شد.

در دقیقه 9 درحالیکه ورونا تیم برتر میدان بود روی یک ضدحمله میدان را به میلان واگذار کرد. ژیرو با گرفتن توپ ضدحمله را آغاز کرده و لیائو را صاحب توپ کرد. او بعد از عبور از یک بازیکن حریف توپ را سانتر کرد. ولوسو، کاپیتان ورونا، با اشتباهی مهلک دروازه خودی را باز کرد تا گل اول میلان به عنوان گل به خودی به اسم او ثبت شود.

1754037

اما هلاس ورونا تنها 10 دقیقه از روسونری عقب بود. در دقیقه 19 تامزه با پیشروی سریع توپ را به دی‌پائولی رساند تا شوت تک‌ضرب او به گونتر برسد و او با شوتی کم‌ارتفاع دروازه میلان را تهدید کند. شوت او در میانه راه به گابیا برخورد و از تاتاروسانو عبور کرد تا بازی 1-1 مساوی شود.

1754039

میلان در دقیقه 21 توسط لیائو به گلزنی نزدیک شد اما توپ او توسط مونتیپو راهی کرنر شد. در ادامه نیمه اول هلاس ورونا چند فرصت دیگر هم داشت که خیلی خطرناک نبود و در نهایت، این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در دقیقه 49، ربیچ، یک فرصت تک‌به‌تک با دروازه‌بان ورونا را از دست داد. چند دقیقه بعد ورونا بود که توسط پیکولی تیر دروازه میلان را به لرزه درآورد. پیکولی بار دیگر در دقیقه 64 دروازه‌بان میلان را مجبور به واکنش کرد.

1754040

در دقیقه 76 سانتر تونالی از درون شش قدم با ضربه سر ربیچ می‌رفت که وارد دروازه ورونا شود اما سنگربان این تیم با نوک انگشت‌های خود مانع باز شدن دروازه هلاس ورونا شد.

در دقیقه 81 اما میلان سرانجام موفق شد به گل برسد. روی یک ضدحمله سریع لیائو توپ را به ربیچ رساند. او حرکت تونالی را تشخیص داد و زمانی که توپ در محوطه جریمه به تونالی رسید او با ضربه‌ای تمام‌کننده گل دوم روسونری را به ثمر رساند.

1754041
1754042

در نهایت، بازی با پیروزی 2-1 میلان به پایان رسید تا روسونری بعد از 10 بازی 23 امتیازی شده و در رتبه سوم جدول قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها