کد خبر : 1848600 | 25 مهر 1401 ساعت 01:39 | 9K بازدید | 6 دیدگاه

ناگلزمان: در تمام 90 دقیقه فوق‌العاده بودیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، پس از این پیروزی 5-0 تیمش مقابل فرایبورگ، تاکید کرد که تیمش در سراسر بازی نمایش خوبی ارائه داد.

ناگلزمان: در تمام 90 دقیقه فوق‌العاده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها که این فصل شروع خوبی در بوندس لیگا نداشتند و این باعث شده بود تا تیم هایی مانند اونیون برلین و فرایبورگ از این تیم پیش بیفتند اما شاگردان ناگلزمان امشب موفق شدند فرایبورگ را با 5 گل شکست بدهند و به رتبه دوم جدول صعود کنند. 
او به خبرنگاران گفت:"بچه ها بازی فوق‌العاده‌ای ارائه دادند؛ همه آنها. ما امروز در سراسر 90 دقیقه خوب بازی کردیم. من به این تیم خیلی افتخار می کنم. کاملا شایسته این پیروزی بودیم. ما گل های خوب زیادی به ثمر رساندیم. این اتفاق نبود. ما امروز لحظات خوب زیادی داشتیم."

1754044

مانوئل نویر و توماس مولر به دلیل مصدومیت در دیدار امروز غایب بودند. ناگلزمان در مورد احتمال حضور آنها در دیدار مقابل آگسبورگ گفت:"رد نمی کنم که آنها ممکن است بتوانند بازی کنند اما در حال حاضر، روی حضور آنها برای بازی بعدی کاملا برنامه‌ریزی نکرده ام. باید روز به روز پیش برویم و ببینیم چه رخ می دهد."
سرمربی بایرن همچنین در مورد اریک ماکسیم چوپو موتینگ که در این دیدار در ترکیب اصلی قرار گرفت و گل دوم بایرن را به ثمر رساند، گفت:"چوپو امروز خیلی خوب بازی کرد. او از دقیقه اول همان کاری که در تمرینات انجام داد را در زمین اجرا کرد. در واقع او این شایستگی را داشت که در این فصل زودتر در ترکیب اصلی قرار بگیرد. می دانیم که می توانیم روی او حساب کنیم و من خوشحالم که او را داریم."
 

دیدگاه‌ها