کد خبر : 1848601 | 25 مهر 1401 ساعت 02:25 | 164.6K بازدید | 8 دیدگاه

طارمی برد ۶ تایی را تماشا کرد

پورتو در شب نیمکت‌نشینی ستاره ایرانی خود به برتری مقابل آنادیا رسید.

طارمی برد ۶ تایی را تماشا کرد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های مرحله سوم جام حذفی پرتغال، تیم فوتبال پورتو در حالی که برخلاف دیدارهای اخیرش مهدی طارمی را در ترکیب ابتدایی نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ یکشنبه شب(به وقت ایران) مقابل آنادیا، یکی از تیم‌های لیگ سه این کشور قرار گرفت.

یاران طارمی که در چهار مسابقه اخیرشان در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر پرتغال به چهار برد متوالی با زدن ۱۱ گل در مجموع این دیدارها رسیده بودند، در بازی جام حذفی برابر آنادیا هم توانستند همین روند موفقیت‌آمیز را دنبال کنند و راهی مرحله بعد شوند.

1754046

تیم فوتبال پورتو که سال گذشته به قهرمانی در بازی‌های جام حذفی پرتغال رسیده بود، در نخستین مسابقه‌اش در فصل ۲۳-۲۰۲۲ این رقابت‌ها نیز به پیروزی ۶ بر صفر مقابل تیم آنادیا دست پیدا کرد و به مرحله یک‌شانزدهم نهایی راه یافت.

مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو که در بازی‌های قبل مرد اول بردهای تیمش بود و در مسابقه اخیرشان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایر لورکوزن دو گل به ثمر رساند، در دیدار کم‌دردسر پورتو در جام حذفی برابر آنادیا تا پایان از روی نیمکت نظاره‌گر برتری ۶ گله بود.

تیم فوتبال پورتو در دیدار آینده‌اش در لیگ برتر پرتغال باید مصاف حساسی را مقابل بنفیکا برگزار کند که مهدی طارمی نیز به همین دلیل برابر آنادیا استراحت کرد تا در بازی بعدی با شرایط بهتری به میدان برود.

دیدگاه‌ها