کد خبر : 1848614 | 25 مهر 1401 ساعت 09:20 | 21.6K بازدید | 11 دیدگاه

امباپه: نه می‌خواهم بروم و نه از باشگاه عصبانی‌ام!

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، تمامی شایعات منتشر شده درباره تصمیمش برای جدایی از این باشگاه را تکذیب کرد.

امباپه: نه می‌خواهم بروم و نه از باشگاه عصبانی‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ فرانسه به مصاف مارسی رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
تک گل این تیم در این بازی را نیمار روی پاس گل امباپه به ثمر رساند که در چند روز اخیر شایعات بسیاری درباره او به گوش رسیده و بار دیگر به کانون اصلی توجه رسانه‌ها تبدیل شده بود. پیش‌تر برخی از رسانه‌ها ادعا کردند که این بازیکن از تمدید قراردادش با پی اس جی پشیمان است و قصد دارد این باشگاه را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ترک کند. 
امباپه که در چند روز گذشته هیچ واکنشی به این شایعات و اخبار منتشر شده در رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی نشان نداده بود، شب گذشته بالاخره تمامی این خبرها را تکذیب کرد. 

1754061

این ستاره فرانسوی در گفتگو با RMC اظهار داشت:« من بسیار در پی اس جی خوشحال هستم. هرگز درخواستی برای جدایی نداشتم. من هم مانند همه از انتشار چنین اخباری شگفت‌زده شدم. افرادی هستند که فکر می‌کنند شاید من نقشی در انتشار این اخبار داشته باشم اما اینطور نیست.»
او با اشاره به شرایطش در این باشگاه گفت:« من فوتبالیست هستم. مهم‌ترین نکته برای من بازی کردن است. اگر حواس من بیش از حد پرت شود، خیلی زود خسته خواهم شد. وقتی متوجه انتشار این اخبار شدیم تعجب کردیم. آیا من از پی اس جی عصبانی هستم؟ نه، به هیچ‌وجه. این موضوع کاملا غلط است. من از حضور در اینجا بسیار خوشحال هستم. من هیچ نقشی در انتشار این اخبار نداشتم و مانند همه تعجب کردم.»
 

دیدگاه‌ها