کد خبر : 1848624 | 25 مهر 1401 ساعت 09:57 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: برای رسیدن به صدر باید رقابت کنیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید تیمش برای رسیدن به صدر باید نهایت تلاشش را برای پیروزی در هر بازی به کار بگیرد.

پیولی: برای رسیدن به صدر باید رقابت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ ایتالیا به مصاف هلاس ورونا رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست دهد. 
آنها با کسب سه امتیاز این بازی توانستند در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرند. فاصله آنها با ناپولی صدرنشین به سه امتیاز رسیده است و به نظر می‌رسد که امید زیادی برای دفاع از عنوان قهرمانی دارند و به لغزش حریف امیدوار هستند. 
پیولی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« این پیروزی بسیار مهمی برای ما بود. ما باید با تمام وجود برای حضور در صدر جدول رقابت کنیم و این یعنی تا جایی که می‌شود در زمین پیروز باشیم و بیشترین امتیاز ممکن را در هر ورزشگاه به دست آوریم.»

1754086
سرمربی میلان درباره شرایط این بازی اظهار داشت:«ما بازی را خوب شروع کردیم و کنترل بازی را در دست داشتیم اما گل مساوی را روی یک بدشانسی دریافت کردیم و ساختار تیمی‌مان را از دست دادیم. اشتباهات زیادی داشتیم و تیم به دو بخش تقسیم شد و همین موضوع باعث شد که فضاهای بزرگی برای ورونا ایجاد شود. با این حال توانستیم بار دیگر کنترل بازی را به دست بگیریم. ما بازیکنان با استعدادی داریم که می‌توانند روی هیچ موقعیت بسازند و مثال این موضوع در بازی امشب برای ما، پاس آنته ربیچ به ساندرو تونالی بود.»
او با اشاره به عزم راسخ بازیکنانش برای پیروزی اضافه کرد:«ما تشنه سومین پیروزی متوالی در سری A بودیم تا بتوانیم به رکورد خوب خارج از خانه ادامه دهیم. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در اروپا در سال 2022 در خارج از خانه بدون شکست باشد. انگیزه دیگر ما این بود که اعتماد به نفس داشته باشیم، این هفته فرصت کافی برای تمرین داشتیم و این نکته بسیار مهمی برای ما بود.»
 

دیدگاه‌ها